Soliferia
Mistä kytkinjousia solleen`? - Tulostettava versio

+- Soliferia (http://localhost:8080/keskustelu)
+-- Huone: Solifer-mopot (http://localhost:8080/keskustelu/forum-9.html)
+--- Huone: Yleistä Solifer-keskustelua (http://localhost:8080/keskustelu/forum-2.html)
+--- Keskustelu: Mistä kytkinjousia solleen`? (/thread-892.html)



Mistä kytkinjousia solleen`? - Mallu - 12.11.2008

eli mistäs sais lisää kytkinjousia solikkaan, ku laitan siihen sellaset virit ettei taija nuo vanhat jouset ihan pitää Hymy ja pitäs muutenki saaha uudet jouset sisään. ei ainakaa moparilla ollu mitää jousia, ellei site peeveen jouset käy?


RE: Mistä kytkinjousia solleen`? - mopomies - 12.11.2008

ei kun eikös tunturi oo yhdellä kytkin jousella?
mulla ois muutama jos kiinnostaa.


RE: Mistä kytkinjousia solleen`? - Mallu - 12.11.2008

niin minunkii mielestä tunturissa on yks jäykkä ja iso jousi.. ja solikkaanhan saa 6 jousta jotka aijon laittaa.. pitäs nyt aukasta ja kattoo onko siellä kuin monta ja missä kunnossa ne on. tottakai oon kiinnostunu uusista, paljolla möisit ja monta on?


RE: Mistä kytkinjousia solleen`? - Sysi - 13.11.2008

Mittaa ja teetätä jousipajalla jäykemmät. Ei pitäis olla ihan hirveän hintasta.


RE: Mistä kytkinjousia solleen`? - mopomies - 13.11.2008

Sysi kirjoitti:Mittaa ja teetätä jousipajalla jäykemmät. Ei pitäis olla ihan hirveän hintasta.

missäs niitä jousipajoja on? kun en ole ikinä törmännyt moisiin.


RE: Mistä kytkinjousia solleen`? - mopomies - 13.11.2008

Mallu kirjoitti:niin minunkii mielestä tunturissa on yks jäykkä ja iso jousi.. ja solikkaanhan saa 6 jousta jotka aijon laittaa.. pitäs nyt aukasta ja kattoo onko siellä kuin monta ja missä kunnossa ne on. tottakai oon kiinnostunu uusista, paljolla möisit ja monta on?

käytettyjä ne on pitää kattoo monta niitä vielä on.


RE: Mistä kytkinjousia solleen`? - Sysi - 13.11.2008

Opettele sen verran oma-aloitteisuutta, että kokeile googlea. Vinkkinä jouset.com ja vallilan takomo.


RE: Mistä kytkinjousia solleen`? - Mallu - 13.11.2008

niin.. pittää kahtoo. Hymy


RE: Mistä kytkinjousia solleen`? - mopomies - 13.11.2008

joo mulla on niitä vielä jälellä 2kpl että niillä saisit vahvistettuu. mitenkähän nuo vastukset vois mitata solikan kytkinjousista niin näkis mitkä noista jouset.comin jousista on vahvempia ja mitkä löysempiä.


RE: Mistä kytkinjousia solleen`? - Mallu - 13.11.2008

Pittää yrittää selvittää.. kyllä varmaan joku tietää. ois ihan kiva hommata sieltä reilusti nuita jousia..


RE: Mistä kytkinjousia solleen`? - Sysi - 14.11.2008

Langanpaksuuden mittaamalla jäykkyyen saa aika hyvin selville. En kyllä tiiä miten paljo materiaalin kovuusvaihtelua on, ei varmaan ihan hirveesti. Jos langanpaksuus etes kerrottaan jouset.comissa. Tilaa yhen yhtä jäykkyyttä, ja kokeilee onko jäykempi. Tilaa sitte sopivia. Ja kertoo muillekki Wink


RE: Mistä kytkinjousia solleen`? - Mallu - 14.11.2008

No kattoo nyt monta siellä on sisässä, ja jos siellä on valmiiks jo neljä, ni ostan mopomieheltä vaan nuo 2 lisää sinne. meinaan ku tulee 65 autisa ja 18 lortto kiinni ja se uus kampura moparilta ni pitää vähä kytkintäki uusia.