naiset - Tulostettava versio +- Soliferia (http://localhost:8080/keskustelu) +-- Huone: Muut (http://localhost:8080/keskustelu/forum-10.html) +--- Huone: Yleinen räpeltäminen (http://localhost:8080/keskustelu/forum-6.html) +--- Keskustelu: naiset (/thread-805.html) Sivut:
1
2
|
RE: naiset - tunskamies - 03.09.2008 mopomies kirjoitti:Sissikersantti kirjoitti:Ei se mitään pientä ole kun saa liikoja potkia pois etteivät jää alle... www.iskuvinkit.com RE: naiset - vanadium - 03.09.2008 "4. # Käytä huomionherättäjää. Huomion herättäjät ovat mainioita keskustelun avaajia. Ne edesauttavat keskustelun alkuvaiheita ja saavat ujommankin vastapuolen rohkaistumaan keskusteluun. Hyviä huomionherättjiä elämäntilanteesstasi riippuen ovat esim. koirat, kissat, eläimet, huomiota herättävä koru, tuoksu, tatuoiniti tai vaatetus tai mikseipä vain joku mielenkiintoinen kirja tai sanomalehti ajanne saman asian." "Tiiätsä kun solikkaan tuli tänään 75cc täysläpiskä" RE: naiset - mopomies - 03.09.2008 vanadium kirjoitti:"4. # Käytä huomionherättäjää. Huomion herättäjät ovat mainioita keskustelun avaajia. Ne edesauttavat keskustelun alkuvaiheita ja saavat ujommankin vastapuolen rohkaistumaan keskusteluun. Hyviä huomionherättjiä elämäntilanteesstasi riippuen ovat esim. koirat, kissat, eläimet, huomiota herättävä koru, tuoksu, tatuoiniti tai vaatetus tai mikseipä vain joku mielenkiintoinen kirja tai sanomalehti ajanne saman asian." no ittellä on kokemusta hevosista kun meiltäkin löytyy hopunen eli kaikenlaista on tullu opittuu niistäkin.eli tästä vaan hevostyttöjä iskemään on testattu hyvänä alotus aiheena mutta kunnollista yksilöä en vielä ole löytänyt jonka iskis RE: naiset - Perunakeisari - 17.09.2008 Mahtava aihe Oman eukkoni sain 8kk sitte Eka kerran ku nähtiin nii olin jostaki sille kauhean tutun näkönen Sitte hoksas että meikä ajellu ympäri Raahea sillä "komealla" solikalla, nii johan alko alapää kostumaan RE: naiset - El_Faabio - 02.02.2009 Eipä oo pahemmin tsirbuloita näkyny,joten oon onnellisesti avioliitossa itteni kaa! RE: naiset - PioneerVolvo - 19.03.2009 Yks vaimo ja vaihteleva määrä tyttö/naisystäviä... Onhan mulla monta mopoakin, olen siis kokenut polkija RE: naiset - MaalaisJuntti - 19.03.2009 Ei tuohon äänestykseen sitte voinu laittaa sellasta "ei niin mitään" kohtaa RE: naiset - mopomies - 19.03.2009 ohoh, sorii huomasin sen vasta jälkeen päin ja kun tuota ei voi ennään muuttaa RE: naiset - Hessu - 22.03.2009 Perunakeisari kirjoitti:Mahtava aihe Ei perhana sinäki raahesta No mut hei,kun solikalla ajelee kauniina kesäpäivänä kioskin kulmille nii tytöt on suorastaan vahaa sun käsissä No ei vaitiskaa nyt liiottelun puolelle mennä RE: naiset - mopomies - 22.03.2009 kenenkähän solikka on muuten pillumagneetein? RE: naiset - ledari - 22.07.2009 pokeri on vähän kuin naiset, jos ei ole paria niin täytyy olla helvetin hyvä käsi RE: naiset - mopomies - 23.07.2009 helvetti tuolle jutulle jo repes RE: naiset - ledari - 24.07.2009 jjep RE: naiset - solifer - 24.07.2009 Nainen kedon kavalin eläin olisi miehen paras ystävä ellei koiraa olisi luotu. RE: naiset - mikoko - 06.09.2010 mopomies kirjoitti:kenenkähän solikka on muuten pillumagneetein? no mun tietysti |