Soliferia
Läpällinen Polini 65cc - Tulostettava versio

+- Soliferia (http://localhost:8080/keskustelu)
+-- Huone: Solifer-mopot (http://localhost:8080/keskustelu/forum-9.html)
+--- Huone: Viritys (http://localhost:8080/keskustelu/forum-3.html)
+--- Keskustelu: Läpällinen Polini 65cc (/thread-666.html)



Läpällinen Polini 65cc - _zheigginen_ - 25.05.2008

elikkäs tuolta hollannista löysin tollasen pytyn, puchiihan se on tarkotettu, mut onko jollain kokemuksia tosta, vaikuttaa aika houkuttelevalta


RE: Läpällinen Polini 65cc - mopomies - 25.05.2008

No itteänikin kiinnosti tuo pytty kovasti mutta se on ihan pirun tyyris ja siihen joutuu tekemään itse imukaulan ja alkukäyrän mutta taas kai siinä on vähemmän avartamista koska on kuusvitonen ja tehokin tulee ehkä jonkin verran enemmän kuin tccd 70cc. ite luovuin siitä kun tajusin omaan projekti sm:ämmän varaosatarvelistan koon ja rupesin miettimään tccd 70cc.


RE: Läpällinen Polini 65cc - _zheigginen_ - 25.05.2008

no mä ostin just ton dellun phpg:n niin saisin mukana siihen tiger aquan imukaulan, joka varmaan sopii suoraan siihen, ja ostaisin kaverin serkulta toisen alakerran ihan viritystä varten. ja ei se sylinteri paljon kalliimmaks tuu ku jos ostais jonku metran moparilta, ja vielä ku vertaa joihinki näitten uus enduroitten sylinteriin niin 400e on melkeempä pikku raha Nauru...


RE: Läpällinen Polini 65cc - mopomies - 25.05.2008

Ka niihän se on mutta se taitaa olla paskapuhetta etteikö sollen vaihteen siirtäjä tai vaihderattaat kestäisi koska ne on sentään suorahampaiset koska kaikissa kisa vehkeissähän on suora hampaiset vaihderattaat mutta kaikki on mahdollista sollen kaa!


RE: Läpällinen Polini 65cc - _zheigginen_ - 25.05.2008

kyllä ne kestää jos on kaikki kunnossa.


RE: Läpällinen Polini 65cc - Nevada - 25.05.2008

Itseasiassa rasitus on isompi kun on suorat hampaat. Kisapeleissä ei käytetä vinottuja koska hävikkiä tulee verrattuna suoraan hammastuksee...

Onhan tuolla solikan vaihteistossa heikkojakin kohtia mutta eine asiallisella käytöllä tule niin esille.


RE: Läpällinen Polini 65cc - _zheigginen_ - 26.05.2008

Kassoin tos että toi 50cc läppä airsal vois olla aika passeli tolle 16mm phpglle... Sopiiko se heittämällä paikalleen, vai pitääkö sitäki varten avartaa lohkoja?


RE: Läpällinen Polini 65cc - Perunakeisari - 28.05.2008

_zheigginen_ kirjoitti:no mä ostin just ton dellun phpg:n niin saisin mukana siihen tiger aquan imukaulan

Myy mulle se imukaula Nauru Olisi kova tarve


RE: Läpällinen Polini 65cc - _zheigginen_ - 28.05.2008

Emt, ku pitää kassoa että tuleeko tässä hommattua joku läppä pytty Wink


RE: Läpällinen Polini 65cc - soturi - 13.09.2008

ei kannata tilata polinia ku ei se kestä kaks mun kaveria tilas sen 65ccläppä polinin niin sisään ajon jälkeen se leikkas kiinni


RE: Läpällinen Polini 65cc - mopomies - 13.09.2008

tiedätkö mistä se kiinnileikkautuminen johtu?


RE: Läpällinen Polini 65cc - soturi - 14.09.2008

en tiiä


RE: Läpällinen Polini 65cc - mopomies - 14.09.2008

en tiijä mietin vaan oliko seos liian laihalla tai sytytysennakko pielessäRolling Eyes
kun sen sylinteriputkenhan pitäisi saada reippaasti voitelua kun eikös sen kautta tuu jotenkin ihmeellisesti suurin osa huuhtiksista?


RE: Läpällinen Polini 65cc - soturi - 14.09.2008

kyllä kai


RE: Läpällinen Polini 65cc - Sysi - 16.09.2008

Metrin rautatangonkin saa hajalle väärällä käytöllä. Polini on kuitenkin aika laadukas merkki.