Soliferia
soliferit katoamassa? - Tulostettava versio

+- Soliferia (http://localhost:8080/keskustelu)
+-- Huone: Solifer-mopot (http://localhost:8080/keskustelu/forum-9.html)
+--- Huone: Yleistä Solifer-keskustelua (http://localhost:8080/keskustelu/forum-2.html)
+--- Keskustelu: soliferit katoamassa? (/thread-6.html)

Sivut: 1 2 3 4 5 6 7 8 9


- suksi.kuuseen - 23.04.2006

ei niit nyt ollu tuol vois olla pitää kysyy:http://www.elisanet.fi/voimakone/


- soiliina - 17.05.2006

Ai nyt kelpaa Solikalla ajella. Kulkee yhtä "kovaa" kuin vakio jinkku manki, mutta kiihtyy KOVEMPAA Nauru! Otin vakio suodatin hördellistä sen kotelon pois ja jätin sen itse suodattimen ja pikkutötsän kiinni. Putkesta otin äänenvaimennuspilli judanssin myös pois. Äänet ovat hienot ja muutenkin reteä peli ajella.

Jinkun mittariin saatiin n. 60 kmh lievään alamäkeen ja tasaisella 55.
Smoke


- soiliina - 17.05.2006

Niin ja kaasarin putsasin joka ruuvin ja nippelin (encarwi siis).


- super1 - 15.07.2006

Yhen soliferin, TS 50 S:sän oon täällä lahessa nähny liikenteessä. Ei täällä muutenkaan paljoa vanhoja mopoja nää.


RE: - acd - 27.07.2006

super1 kirjoitti:Yhen soliferin, TS 50 S:sän oon täällä lahessa nähny liikenteessä. Ei täällä muutenkaan paljoa vanhoja mopoja nää.

Itse ostin tuossa toissakesänä TS-82:n jota olen tässä laitellut. Joskus nuoruudessa viimeksi koskenut (silloin oli alla SM-77). Olen pitänyt siitä pientä päiväkirjaakin, tuolla: frost.daug.net

Ja jos jollakulla olisi tuohon siistiä tankkia, uutta pakoputkea, ehjää etulampun lasia yms osia niin olisin kiinnostunut ostamaan Hymy.

  ~/S



RE: soliferit katoamassa? - jake - 20.09.2006

se tavara mopo solikka on kyllä harvinainen Nauru itse olen nähnyt vain yhden, mutta nään sitä aika usein.. siitä on kiva ajaa polkupyörällä ohi Razz


RE: soliferit katoamassa? - solifer - 25.09.2006

Tänään tuli taas yksi SOLIFER SM taloon lisää.


RE: soliferit katoamassa? - speed90 - 25.09.2006

[quote]Tänään tuli taas yksi SOLIFER SM taloon lisää.

sinulla niitä riittääNauru. jokos se triali on valmis?


RE: soliferit katoamassa? - solifer - 27.09.2006

Ei ole,se ei ole vielä kotona muuta kotiutuu heti kun ehdin hakea.
Ei puutu enää kovin montaa vuosimallia.


RE: soliferit katoamassa? - jantsekki - 29.10.2006

Täällä päin en oo nähny ku yhen vanhan papan ajelevan Soliferilla. Ja melken kaikilla mopo ikäisillä on derbi tms. muovilehmä, ja sitten on muutamia PeeVeitä.


RE: soliferit katoamassa? - Wille.S91 - 17.12.2006

Juu alkaa noi solivieterit olee sukupuuttoon kuolemassa. En älyy kyl miks... Ite olisin saanu vanhemmilta uusenkan, mut valitsin kuitenkin mopoks Solifer Sm -85Mosh. Eikä oo kyl kaduttanu. Paksas kunnossahan se oli ku ostin. Kulki joku 20 suoralla. No pistin stefat, laakerit ja tiivisteet vaihatoon, sylinteri porautettiin, uus mäntä ja renkaat, kaasariks Sha 15, välitykset uusiks (14-35), pakoputkes karstat putsaisn ja kyl on ihan eri planeetalta. Ajo tuntuma on niin helvetin hyvä. Kulkeekin nätist 58. Viel on tulos muffleri ja aattelin ettii uutta kantta mitä laskis vähä, ku oma on niin hyväkuntone ettei viittis sörkkii. Mut kyl noi vanhat on helvetin hyvii mopoi, mut useimmat on ruoskii ku ei remppaa oo tehty 20 vuoteen. Oon testanu noit kyseisii uusenkkoja, ja täytyy sanoo et ne on ihan paskajo: jäykkiä ku mitkät, korkeita eli huonoja talvisessa suomessa. Niin et kyl kaipais noit vanhoi mopoi lisää liikenteeseen. Ain ku kattoo koulun parkkipaikalle nii tulee haikee mieli ku on vaan skodeja ja uusenkkoja, mut piristyksenä toimii se et on yks super sportti ja muutama tiger viel parkkiksellakinNauruNauruNauru. Mut nii, et noi uusenkat pitäs kieltää lailla ku ne pilaa katukuvan mouvimaisuudellaan Evil or Very MadEvil or Very MadEvil or Very Mad


RE: soliferit katoamassa? - ledski - 10.03.2007

Mun koulussa on kuitenki vielä lähes 10 pv:tä, muutama uusenska ja ja jopa yksi pappa tuna


RE: soliferit katoamassa? - fasaani - 12.03.2007

Oma solkku on mallia -82, kohtalaisessa kunnossa sen toissakesänä ostin ja nyt on muutama kytkinvaijeri jo ajeltu Hymy Pytyn porasin seuraavaan kokoon viime syksynä ja hyvin se on pelittäny.. Maalipinta ei oo alkuperänen, vois joskus kesemmällä ottaa asiaksi maalata alkup. väreihin Smoke


RE: soliferit katoamassa? - Non Stop - 14.03.2007

Mun koulussa on sentään yksi Solifer Sm näkynyt. Muistaakseni vm80. Kohta on kuitenkin 2 Soliferia..


RE: soliferit katoamassa? - Sissikersantti - 14.03.2007

Mä näin eilen Hyvinkäällä liikenteessä upeen näköisen sinisen läskitankki soliferin!!!