Soliferia
Koulu - Tulostettava versio

+- Soliferia (http://localhost:8080/keskustelu)
+-- Huone: Muut (http://localhost:8080/keskustelu/forum-10.html)
+--- Huone: Yleinen räpeltäminen (http://localhost:8080/keskustelu/forum-6.html)
+--- Keskustelu: Koulu (/thread-511.html)

Sivut: 1 2 3 4 5


RE: Koulu - Sokant - 30.09.2008

Ite valkkasin kaksoistutkinnon iha vaa jatko-opiskelujen kannalta. Ei meinaan oo kauheesti rakennusmestareista ylitarjontaa Nauru


RE: Koulu - MaalaisJuntti - 01.10.2008

Mie oon nyt ysillä ja lukioonhan olisi tarkoitus mennä jos keskiarvo riittää...


RE: Koulu - mopomies - 01.10.2008

MaalaisJuntti kirjoitti:Mie oon nyt ysillä ja lukioonhan olisi tarkoitus mennä jos keskiarvo riittää...

no sehän on paras paikka jos ei ole kiirettä töihin ja jaksaa lukea.


RE: Koulu - ledski - 05.10.2008

Meikäläinen aloitti just sähköpuolen.... keväällä näkee mille linjalle erikoistuu, mutta halu ois sähköasentajaks. Kyllä musta toi ammattikoulu on parempi vaihtoehto jos ei ole mitään tarvetta lukea itteensä professoriksi.
[/b][/i]


RE: Koulu - soturi - 05.10.2008

ledski kirjoitti:Meikäläinen aloitti just sähköpuolen.... keväällä näkee mille linjalle erikoistuu, mutta halu ois sähköasentajaks. Kyllä musta toi ammattikoulu on parempi vaihtoehto jos ei ole mitään tarvetta lukea itteensä professoriksi.
[/b][/i]

itekki oon aatellu mennä sähköalalle saa nähä et pääsenkö sinne sit ens vuonnaHymy


RE: Koulu - solikka77 - 05.10.2008

ite alotin metallipuolella amiskassa... kyllähän tuo menettelee mutta kun vaan tietäsin että mille puolelle erikoistuis


RE: Koulu - soturi - 15.06.2009

tänään tuli paperit sieltä ammattikoulusta ja pääsin sinne sähköalalleNauru


RE: Koulu - vanadium - 15.06.2009

Mie pääsin kone-,ja metallipuolelle.Koneistus ei hirveämmin kiinnosta,mutta levyseppähitsaajan ammatti sitäkin enemmän Wink


RE: Koulu - MaalaisJuntti - 21.06.2009

Mie pääsin (vai jouduin?) Savonlinnan taidelukion musiikkipuolelle Nauru


RE: Koulu - solifer sm80 - 21.06.2009

MaalaisJuntti kirjoitti:Mie pääsin (vai jouduin?) Savonlinnan taidelukion musiikkipuolelle Nauru

Taidelukion musiikkipuolelleNauru En ole koskaan kuulukkaan tommoisesta Nauru


RE: Koulu - solkku - 21.06.2009

Elämän koulua. Ja jo 42 vuotta tullut käytyä ja muutama santsivuosi lisäksi.


RE: Koulu - MaalaisJuntti - 21.06.2009

solifer sm80 kirjoitti:
MaalaisJuntti kirjoitti:Mie pääsin (vai jouduin?) Savonlinnan taidelukion musiikkipuolelle Nauru

Taidelukion musiikkipuolelleNauru En ole koskaan kuulukkaan tommoisesta Nauru

Muuten sama kun normilukio mutta kitaratunneistakin saa kursseja ja musiikinopiskelu on laajempaa.Mosh


RE: Koulu - Sysi - 23.06.2009

Eli niinku musiikkilukio ylipäätään?

Lyseokin on kuvataidepainotteinen, ei kyllä omiin intresseihin liity muu kuin mopon maalaus. Madetojalle olisi voinut mennä mutta musiikkiin on vielä vähemän lahjaa.

Hienoa olla eliittilukiossa, pääsyrajat niin matalalla että ei edes kaupungin korkein pääsyraja. Nipotus?, nevahööd, jotku vissiin harrastaa tuolla sitäki.

Yhden vantaalaisen amiksen kertomuksille oppilaitoksesta oon nauranyt tässä ensimmäisen vuoden, kannatti mennä lukioon. Kaverin kaveri meni amikseen ja totesi, että kuin ala-asteelle takaisin Nauru


RE: Koulu - ledari - 21.07.2009

Kolmoistutkinnon kanssa paahdan..


RE: Koulu - Hessu - 21.07.2009

mää oon viel peruskoulussa ja menen 9 luokalle ;( Peruskoulun jälkeen varmaanki menen joko amiksen 1. Autopuolelle 2. Metallipuolelle 3. Metsäkonekuskiksi