Soliferia
Läheltäpiti tilanteet poliisien kanssa. - Tulostettava versio

+- Soliferia (http://localhost:8080/keskustelu)
+-- Huone: Muut (http://localhost:8080/keskustelu/forum-10.html)
+--- Huone: Yleinen räpeltäminen (http://localhost:8080/keskustelu/forum-6.html)
+--- Keskustelu: Läheltäpiti tilanteet poliisien kanssa. (/thread-25.html)

Sivut: 1 2 3 4 5


RE: Läheltäpiti tilanteet poliisien kanssa. - Qzaz - 19.11.2006

Vuoden suoritus kielto tuli, mutta eipä se niin haittaa kun en oo muutenkaa mitää korttia täs hetkee hommaamas. Kyllähän se solikalla on hyvä vauhti se 55-60km/h mutta derbillä on niin helvetin tylsää ajaa viittäkymppiä kun ajo ominaisuudet riittää hyvin +80km/h.... Smoke


RE: Läheltäpiti tilanteet poliisien kanssa. - joonas- - 28.01.2007

itellä kävi tässä viikko sitten hyvä tuuri solikan kanssa kun körryttelin kaverin luota kotiin (matkaa 3km) siinä lähellää voimalaitosta näin että jokin paku tulee vastaan ja vasitella laitoin pitkät pois ja solikkakin kulki hyvällä lykyllä 50 ku se oli vähän säätöjä vaille sit huomasin ku se "paku" oli kohalla niin se olikin polliisi setä siinä sitten kattelin peiliin et millon ne jarruvalot välähtää mutta eipä välähtäneet Nauru joten onneks toimii valot ja solikka oli huonoissa säädöissä ! Nauru


RE: Läheltäpiti tilanteet poliisien kanssa. - sl3sm - 29.03.2007

Joskus nuorempina tykättiin ajaa kaverin kanssa metsän läpi menevillä hiekkateillä mitkä olivat vain kävelyyn tarkoitettuja. Rekkari oli JB-jotain niin ovelana poikana leikkasin ohuen pätkän mustaa sähköteippiä ja liitin sen tuohon J:n jatkoksi jolloin siitä tuli UB-jotain. Näytti niin aidolta, että se sitten unohtui siihen ja joskus kun jäätiin parkkiin pällistelemään niin poliisit tulivat huvikseen kyselemään papereita. Annoin rekisteriotteen toiselle poliiseista ja tajusin sen teipinpalan jääneen siihen. Naama valahti valkoseks ja kintut alkoi tutista. Toinen poliisi joka katteli kaverini mopoa (jonka rekkarin eteen oli revitty heinää) huomautti asiasta vihaiseen sävyyn. Mun mopoa se vaan katseli edestakaisin rekisteriote -> mopo -> rekisteriote seisten suoraan rekisterikilven takana. No huh huh ei onneks huomannu ja selvittiin pälkähästä. Mitäköhän olis saanut sanktiota tosta? Nauru

Mopoina Solifer TS 85 (vakio) ja kaverilla tunturi tiger aqua (reippaasti piristetty)


RE: Läheltäpiti tilanteet poliisien kanssa. - Qzaz - 03.04.2007

Taas kävi lähellä, en jaksa kirjottaa uuskiks ni lainaan toiselta foorumilta suoraan.
derbifoorumilla kirjoitti:Hienoo, kytät pysäytti. Johan se tyhjäputki päivän kerkes olee. Eli lähin pienelle iltalenkille derbillä, ajelin kokoajan about 50km/h (40 alue) ja kiihyttelin niin paljon ku tyhjällä putkella pääsee. Yhessä kohtaa kiinnitin huomiota perseessä roikkuvaan autoon, annoin sen vaan sit roikkua siinä mutta kun käännyin yhdestä risteyksestä oikelle alko hermot menee ku huomasin sen kääntyvän perään. Annoin sit vähän kenkää ehkä johonki 55km/h asti ja himmasin vähän. Sit kävi mieles et salee sivarit mut kelasin et eihän ne aja wolkswagen caddylla  . Sen jälkeen hyppäsin vielä hidasteesta ja aloin ihmettelee ku siniset valot alko vilkkuu ympäril. Olin jo vääntämäs hanaa et karkuun, mut tulin järkiini et ne on kilsa tolkulla roikkunu persees kilvet ylhääl peli menetetty. Pysähyin tien laitaan ja sammutin, kytät pomppas autosta ulos ja kertoivat pysäyttäneensä kilven kulman takia. Sanoin että sain jo syksyllä siitä sakot (totta), ja että olin muutenkin ylihuomenna vääntämässä sitä koulussa lailllisempaan kulmaan (totta sekin). Sit muodollisuudet ajokortti ja rekisteriote, ja sitten autoon. Polliisi sano että selviät ilman sakkoja tälläkertaa mutta joutuu näyttää viikonpääst torstain kyttiksel että kilpi laillisesti. Sitten sydän pomppas kurkkuun ku miliisi alko taskulampun kaa tutkii mopoo (putkessa hukkiksen ja paisarin kohal hitsisaumaa) mutta eipä mitään sakotettavaa löytyny (sakkorengas, takavilkkujen väli, peili ja virit) Kysäsin viel jos sais kännykän kameral ikuistaa tän hetken mutta vastaus oli kieltävä  .



RE: Läheltäpiti tilanteet poliisien kanssa. - joonas- - 12.04.2007

Sattuipa mieleen kans yks pakoreissu viimekesältä.. Minä ajoin omalla läskitankilla (ei kilpiä, ei korttia) kaveri ajoi s1 (ei kilpiä, ei korttia) ja toinen kaveri ajoi s1(kilvet muttei korttia).. noniin asiaan.. ajeltiin rallia tietenkin kavereiden kanssa joskus puol 1 aikaan yöllä ja sitten tultiin yheltä pururaalta takasi kotiin ja yhtäkkiä ku katoin peiliin niin joku tavallinen henk.auto ajo jotain 50km/h siellä kaukana takana ja sitten kaveri lähti tykittään sahalla minusta ohi (kulkee jotain 80km/h) ja lähin sitten perään kans ku jotenki alko arveluttaan se auto sielä.. (solikka kulki sillon 65km/h!) ja sitten kaveri jäi sahalla vähän taakse päin ja se auto hiilosti sitä sahaa koko matkan perseessä kiinni.. no siinähän sitten paniikki iski että perkele sivarit, näytin käsimerkkiä että käännytään mettätielle no käänyttiin sitten sinne ja katoin taakse niin se auto vilkuttaa kans ja kääntyy perään.. no se ajoi perässä jonku 1km mettätietä kunnes kai luovutti siinä sitten kun päästiin karkuun niin syke oli aivan tajuttoman kova!! Nauru


RE: Läheltäpiti tilanteet poliisien kanssa. - arvola - 14.06.2007

Joo tuli tossa itekkin ajeltua noin 10 km kylällä ilman korttia tietenkin ja keski tunti nopeus suurin piirtein 55 km/h
onneks kytät oli just lähteny ratsaamaan autoja


RE: Läheltäpiti tilanteet poliisien kanssa. - ledski - 16.06.2007

ite ajelin viime kesänä mökillä yleisiä teitä pitkin(solle ei kilvissä ja itellä ei korttii)tulin yhtä tietä pitkin jotain 55-60 ja olin tulossa sellaselle asvaltti tielle. matkaa oli noin 50 metrii siihe asvaltille. yht äkkiä katoin että valkonen paku kääntyy vastapäätä sitä asvaltti tieltä suolle olin ite sillon noin 10 metrin päässä asvaltilta vittu siinä vaiheessa tajusin että kytät vejin jarrut lukkoon ja tein uukkarin ja lähin hemmetin kovaa karkuun. muutaman kilsan päästä rupesin hiljentelemään ja katoin jotain peilistä nii nekytät tuli kaukana perästä mutkan takaa no eiku vitunmoista haipakkaa karkuun ja monien pikku polkujen kautta pääsin karkuun. menin mökille istuksimaan ja kerroin isälle nii se vaa nauro


RE: Läheltäpiti tilanteet poliisien kanssa. - Non Stop - 29.06.2007

Tänne pikkukylään oli eksynyt Poliisi kun täällä on lessujen suviseurat. No itselläni ei ole mitään hätää kun Solkku kulkee sen 40-45. Kun olin ajelemassa kotiin, niin liikennettä ohjannut poliisi käski pysähtymään ja sitten perus ajokortti & rekisteriote.
Ei siinä muuten mitään, mutta se pisti vituttamaan kun poliisi rupesi vineemään himmeistä valoista.(no mulla oli seisontavalot päällä kun oli loiva alamäki ja vedin täysiä, ajovaloilla takapolttimo yleensä kärtsää..) Sitten mä siinä selittelen että näis vanhoissa mopoissa on aika himmeet valot jne. Mutta sitten se poliisi sano että kyllä vähän kirkkaammat sais olla kun ei oikein erota. Ja sitten mä siihen vielä et täs on vaa 6V sähköt kun nois uusis 12V..
100% varmasti on sillä ollut Tunturi pienenä, kun ei edes kehunu eikä mitään!


RE: Läheltäpiti tilanteet poliisien kanssa. - Qzaz - 01.07.2007

Nauru.
Läheltä piti tilanteita ollu pilvin pimein, suurin osa tolla espanjan ihmeellä. En ala sen enempää selittelemään mutta mieleen tulee pari tilannetta solikalla, niiden lisäksi mitä en ole täälä nähtävästi vielä kertonut.
Eli leikin huittisten uimahallin pihassa ja katoin että päätietä ajaa kytät ja kattoo mua aika pitkään. Ajoivat sitten ohi ja kävin kurkkaamassa puskan takaa niin uukkarinhan ne vetivät ja alkoivat tulla tänne päin. Solikkahan ei kilvissä joten ei kiinnostanu jäädä kattelee että mitä asiaa niillä ois ollu Nauru. Siitä sit kävelyteitä karkuun eihän ne kiinni saanu ku sain etumatkaa jo puolisen kilsaa ennenku ne kerkes ees uimahallille.

Toinen oli nyt kun vetelin kylärinkiä tossa keskustassa ja pysähdyin punasiin valoihin kun olin menossa pikatien yli, no tietysti vastapäätä mua on maija. Se oli kääntymässä musta katsottuna oikealle. No meillä vaihtu samaan aikaan vihreiksi, lähin menee tien yli kylmän viileesti ja poliisit jäi venaamaan että meen että tulisi heidän vuoro. No tietysti ajavat juuri niin että näkevät että minulla ei ole kilpeä Nauru. No eivät syystä tai toisesta silti kiinnostuneet vaikka näin kyllä että huomasivat että kilvet puuttuvat. Vedin silti varmuudelta sitten vähän pienempiä reittejä pois.


RE: Läheltäpiti tilanteet poliisien kanssa. - ledski - 08.07.2007

olin viime yönä kaverin kanssa tikkalan kaupalla noin yheltä yöllä itellä oli alla gilera ja kaverilla reippaasti piristetty manki. siinä poltettiin sätkää ja sanoin kaverille että mennään meille juomaan kahvit hyppäsin mopon selkään ja ku olin polkasemassa käyntii nii kurkkaan taakse ni kytät kääntää siihe parkkikselle itellä ei korttiiEmbarassed sillon alko sydän hakata ja jalat tutista no hyppäsin mopon kyyvistä pois rupesin seisomaan siinä ku tikku paskassa no kytät tuli siihe vieree ja aukas ikkunan sitten ne alku muodollisuudet ei "kiteen poliisista iltaa tehdään puhallus koe" no kaveri puhalti ekana sillä ei ollu mitään hätää ku oli kortti ja kaikki sitten mie rupesin puhaltamaan nii tärisin ihan sikana meinasin pyörtyy mut nolla oli kummallakkin ja sitten ne kysy etta onko omat mopot ja vielä että onko paljon ratti juoppoja tikkalassa... vaa vittu nimittäin kotona ku juotiin kahvii ni vielä tunninki päästä käet täris iha sikanaShocked


RE: Läheltäpiti tilanteet poliisien kanssa. - Qzaz - 09.07.2007

Eilen huittisten siwalla, solikassa vanha vakuutuskilpi perseessä ja poliisit parkkaa ihan viereen ja näkivät sini numeroisen kilven, mutta jatkoivat vaan matkaa hymyillen kauppaan Shocked. Kyllähän siinä vähän syke nous ku aatteli että taitaa tulla sakot Nauru.

E. Oli muuten eka kerta kun näen paskalakkien asiovan kaupassa virka-aikana Shocked


RE: Läheltäpiti tilanteet poliisien kanssa. - ledski - 09.07.2007

se syke tahtoo tosissaan jos ne kytät lähenee ainaki mie olin henkilö kohtasesti ihan liisterissä ku ne tuli siihe vieree syke oli varmaan jtn 250Nauru oon muuten huomannu että poliisit ei välitä niin paljoo jos ne näkee jonkun ajelemassa jollain vanhemmalla mopolla vaikka ne näkis että se ei oo kilvissä
Hymy


RE: Läheltäpiti tilanteet poliisien kanssa. - Zeta - 10.07.2007

Ilta hämärässä ajelin rekisteröimättömällä piikilläni lähintä hiekkatietä pitkin, kiihdytellen 100km/h molemmin puolin. Sitten vastaan pyyhältää sininen paku, meinasin ajaa ojaan kun sinilakit tulee vastaan täällä nukarilla syrjässä keskeltä korpeakin, eikä ollut edes valot päällä. Ei hitto aattelin kun ei ole korttia eikä pyörä ollut kilpiä nähnyt sitten 85. Siitä nopeus johonkin 40~50 ja napsautin valot päälle, olin ihan paniikissa, olis voinu vääntää kahvaa, mutta tie oli niin mutkikas että sitä ois varmaan ollu nurin seuraavassa mutkassa. Sitten välähti, vilkku vasemmalle ja jarrua ensimmäisen talon risteykseen ja venttaa että ne menee ohi(matka eroa oli ehkä n.30metriä) ja sitten koukkaan heti niitten jälkeen ettei ne nää kilven paikkaa. Mutta pirun paku veti jarrut pohjaan ja avasivat ikkunan. siinä vaiheessa meinas iskee sydäri. Kyttä kysyi ikkunasta "Mites niitten valojen kanssa pitikään ajaa?" Meinas leuka tipahtaa maahan, sanoin vaan että "hemmetti, kiireessä ne vaan unohtuu". Kyttä vaan nyökkäs ja paino kaasua. Käännyin nopeasti ja ajoin tien päähän hengähtämään. Ei tule piikillä rällättyä hetkeen yleisellä tiellä.


RE: Läheltäpiti tilanteet poliisien kanssa. - janssoni - 10.07.2007

Joo elikkäs itelle tapahtu sellanen tilanne tossa pari päivää sitten.olin kaverille menossa solikalla(itellä ei korttia ei kilpiä solikassa),kun päätin sitte sytyttää tupakin ajelin siinä aliska ylös kypärä otalla ja sitte pysähyttii siihe aliskan päälle jotain juteltii ja näi nii sitte kattoin että auto tulee pyörätietä pitkin ja totta kai se oli poliisi.siinä sitte löin mopon käyntii ja olin lähösä ajamaa niin mondeo löi vilkut ja äänet päälle ja kiihytti helvetinmoisella vauhilla meijjän viereen kaveri lähti skootterilla kotia minä lähin karkuun johonki suuntaa sitte siinä taloyhtiöittenpihojen kautta ja jostaki metän kautta puikelehin karkuun.sitte menin kaverille niin meinas käjet täristä helvetisti.


RE: Läheltäpiti tilanteet poliisien kanssa. - Qzaz - 10.07.2007

Tänään derbillä 48km/h nopeusratsiaan Nauru.
"ajokortti ja rekisteri ote"
siinä
"joo, onkos viritetty?"
ei oo sen jälkee ku syksyl jäin kiinni (paskat)
"joo puhallas tähän"
"joo se on kunnossa hyvää matkaa"
Meinas tulla vähän kakkaa housuun Sad

E. 100 viesti \o/