Soliferia
sollen helppo/halpa pikku viritys - Tulostettava versio

+- Soliferia (http://localhost:8080/keskustelu)
+-- Huone: Solifer-mopot (http://localhost:8080/keskustelu/forum-9.html)
+--- Huone: Viritys (http://localhost:8080/keskustelu/forum-3.html)
+--- Keskustelu: sollen helppo/halpa pikku viritys (/thread-2093.html)

Sivut: 1 2 3


RE: sollen helppo/halpa pikku viritys - solifer sm 86 - 09.04.2012

jos vakio putsari kiini niin sen putsarin pirun pikkuinen imu pilli toden näköisesti tukossa. itse taistelen ennen aina sen ongelman kanssa talvisin kun lumi menee sinne ja sulaa ja jäätyy lähes tukkoon. ilmeni aina ajon jälkeen kun ei toiminut kuin tuolla tavalla millä kerroit. vaihoin sitten sen pipercrossin ja eikä enää tukkeuvu Cool


RE: sollen helppo/halpa pikku viritys - MopedRacer - 09.04.2012

Joo, ja talvella olen aina silloin tällöin ajanu ilman putsariakin kun ei se lumi paljoa koneessa haittaa... Mutta ei se mitään kovin hyvääkään tee että en suosittele ainakaan pidempään ajoon!


RE: sollen helppo/halpa pikku viritys - trial - 02.05.2012

tuleeko lisää vauhtia jos laittaa teho männän ja isomman kaasarin vakioon???


RE: sollen helppo/halpa pikku viritys - MopedRacer - 02.05.2012

Tullee tullee... Noin 1-10km/hHymy


RE: sollen helppo/halpa pikku viritys - solifer sm 86 - 02.05.2012

`suosittelen hommaamaan madalletun kannen ssuutin ilman putsari ja välit niin pääset sen 5-10km/H ja halvemmalla Cool


RE: sollen helppo/halpa pikku viritys - MopedRacer - 03.05.2012

2mm pois kannesta, tehomäntä, säätösuutin, pipercross, ja vaikka 13-35 välit niin niillä vakiosolikan saa kulkemaan 55-60km/h


RE: sollen helppo/halpa pikku viritys - Selly - 03.05.2012

MopedRacer kirjoitti:2mm pois kannesta, tehomäntä, säätösuutin, pipercross, ja vaikka 13-35 välit niin niillä vakiosolikan saa kulkemaan 55-60km/h

Mutta eihän se sitten oel enää vakiosolikka. Hymy


RE: sollen helppo/halpa pikku viritys - MopedRacer - 03.05.2012

Heh heh, siis entisen vakiosolikanRazz


RE: sollen helppo/halpa pikku viritys - solifer sm 86 - 03.05.2012

et sitten madalla kantta! ostat valmiiksi matalemman. näin säästyy ehjiä vakio osia jälki polville Razz


RE: sollen helppo/halpa pikku viritys - Henk - 05.05.2012

Rompetoreilla olen nähnyt pilvin pimein noita iso- ja pikkuripaisia kansia jotka on madallettuja tai madallettu vähän miten sattuu. Hintaakaan noilla ei ole paria euroa enempää. Nauru Madaltamattomia kansia en suosittele madaltamaan.


RE: sollen helppo/halpa pikku viritys - solifer sm 86 - 05.05.2012

rompetoreilta tosiaan löytyy hyvää pilattua=tehokkaammaksi veisteltyjä,vakio osia. niitä olen itekkin iertänyt mahdollisimman paljon ja aina on jotain jännää löytynyt Hymy


RE: sollen helppo/halpa pikku viritys - MopedRacer - 06.05.2012

Niinhän se on! Tuskin suomessa enää 300 laskematonta vakiokantta Tomokseen?


RE: sollen helppo/halpa pikku viritys - solifer sm 86 - 06.05.2012

eepä ole minulla yhtään Crying or Very sad olisin kiinnostunut ostamaan semmoisen.


RE: sollen helppo/halpa pikku viritys - MopedRacer - 07.05.2012

Onneks minulta löytyy 4 isoripaista laskematonta ja 2 pikkuripaistaHymy Laskettuja sitten löytyy kymmenkunta...


RE: sollen helppo/halpa pikku viritys - pasanen - 07.05.2012

paljonkos niissä sinun "laskemattomissa" isoripasen kansissa on tiiviste pintaa?