Soliferia
Kaasari - Tulostettava versio

+- Soliferia (http://localhost:8080/keskustelu)
+-- Huone: Solifer-mopot (http://localhost:8080/keskustelu/forum-9.html)
+--- Huone: Viritys (http://localhost:8080/keskustelu/forum-3.html)
+--- Keskustelu: Kaasari (/thread-2078.html)

Sivut: 1 2


RE: Kaasari - solifer sm 86 - 01.04.2012

huh huh jos tämmönen asenne täällä että porakoneeseen moottorisahan ketjun viila ja antaa aukkojen isontua niin myykääs mulle pari pyttyä jemmaan niin ammun ne raketilla kuuhun turvaan teiltä,sielä ei ole ruostettakaan tuhoamassa. no ehkä pöly mutta tuskin. saattaa toki joku ketun nasan robottikin ottaa viilan kauniiseen kouraansa ja viilata ne v*tuiks.

Kuitenki se on loppu pelissä teidän omaisuutta joten työ päätättä,mutta pyydän: älkää tuhotko viilaamatonta pyttyä Sad


RE: Kaasari - MopedRacer - 01.04.2012

Noh NohHymy Tiivistettynä: Älkää pliis hyvät ihmiset tuhotko vakio osia koska räpeltämättömiä vakio osia on jäljellä enää todella vähän!


RE: Kaasari - solifer sm 86 - 01.04.2012

sitä ei voi korostaa koskaan liikaa. Naughty


RE: Kaasari - MopedRacer - 01.04.2012

No niin nyt voimmekin sitten palata takaisin aihepiiriinNauru


RE: Kaasari - Henk - 03.04.2012

Kyllä sen SHA kaasarin saa helposti säätöihin, vaikka edellä toisin väitettiinkin. Oikean kokoinen suutin vain ja toimii.


RE: Kaasari - MopedRacer - 04.04.2012

Se riippuu täysin kärsivällisyydestä ja moposta...


RE: Kaasari - solifer sm 86 - 04.04.2012

Eihän sahassa ole muuta säätöä kuin suutin? Itse en ainakaan moista pelkistettyä kaasaria ostas. mieluummin käytetty phpg.


RE: Kaasari - MopedRacer - 04.04.2012

On ilmaruuvi ja suutinputki, mutta ei ne mitään autaTwisted Evil


RE: Kaasari - Juhaz - 04.04.2012

Kiitos vastauksista, mutta pidän sittenkin tuon vakio kaasarin kiinni Nauru Säätösuuttimen kun laittoi kiinni niin heti alko asiallisesti toimimaan ja vääntääkin tarpeeksi. Ja eipähän tule sakkoja kun kulkee sen vähän yli 45 Cool


RE: Kaasari - Henk - 04.04.2012

Ei ole ilmaruuviakaan. Saa todella helposti säätöihin, paljon helpommin kuin tuommoisen monimutkaisemman kaasarin. Enemmän säätöjä = enemmän mahdollisuuksia olla pielessä. Oikean kokoinen suutin on helppo löytää, omasta mielestäni juurikin erittäin helpposäätöinen kaasari eikä se mitään kärsivällisyyttä vaadi ellei suutinta vaihtaessa mene hermot. Hymy


RE: Kaasari - Beetta - 04.04.2012

SHA:n saa säätöihin joko tyhjäkäynnille tai täyskaasulle. Jommalla kummalla se on aina pielessä. Eli käytännössä sitä kaasaria ei saa säädettyä ollenkaan. Paska kötöstys koko laite.

Ei niitä tyhjäkäyntisuuttimia, neuloja ja muita härveleitä turhaan sinne kaasuttimiin ole rakenneltu. Tosin jos se 55kmh on se nopeus mikä riittää niin kait siinä tapauksessa pärjää ihan sillä SHA-rutkullakin.


RE: Kaasari - Beetta - 04.04.2012

Niin ja jos joku miettii että minkälainen kaasari kannattais sitte ostaa?
11mm: Pappiksen Bing, semmonen mihin käy se säätösuutin. Tai joku muu mikä tahansa bing. Löytyy jopa imukauloja.
12mm: PV:n vakiomikuni. Osia löytyy joka puolelta halvalla. Imukaulan joutuu tekemään itse.
14mm. Uudemmanmallinen PV:n vakiomikuni. Imukaulan joutuu tekemään itse.
16mm. PV:n viri-mikuni. Imukaulan joutuu tekemään itse.
16-21mm: Dellorton PHBG tai vastaava. Isompia tuskin tarvitsette.


RE: Kaasari - MopedRacer - 05.04.2012

Beetta kirjoitti:SHA:n saa säätöihin joko tyhjäkäynnille tai täyskaasulle. Jommalla kummalla se on aina pielessä. Eli käytännössä sitä kaasaria ei saa säädettyä ollenkaan. Paska kötöstys koko laite.

Ei niitä tyhjäkäyntisuuttimia, neuloja ja muita härveleitä turhaan sinne kaasuttimiin ole rakenneltu. Tosin jos se 55kmh on se nopeus mikä riittää niin kait siinä tapauksessa pärjää ihan sillä SHA-rutkullakin.
Kyllä SHA raisussa toimii kun on siihen tarkoitettukkin. Ja kaveri sai jollain ihmeen poppakonstilla toimimaan sen myös Tunturi Sportissa moitteettomasti...
Beetta kirjoitti:Niin ja jos joku miettii että minkälainen kaasari kannattais sitte ostaa?
11mm: Pappiksen Bing, semmonen mihin käy se säätösuutin. Tai joku muu mikä tahansa bing. Löytyy jopa imukauloja.
12mm: PV:n vakiomikuni. Osia löytyy joka puolelta halvalla. Imukaulan joutuu tekemään itse.
14mm. Uudemmanmallinen PV:n vakiomikuni. Imukaulan joutuu tekemään itse.
16mm. PV:n viri-mikuni. Imukaulan joutuu tekemään itse.
16-21mm: Dellorton PHBG tai vastaava. Isompia tuskin tarvitsette.

Tuohon listaan lisäyksenä;
17,5mm: Mikuni virityskaasutin, samanlainen kuin tuo 16mm
15mm: mikuni virikaasari, saman lainen kuin Dellorton PHBG, eli kopio siitä...