Soliferia
Miten paljon imu, ja pakoaukkojen laajennus vaikuttaa huippunopeuteen? - Tulostettava versio

+- Soliferia (http://localhost:8080/keskustelu)
+-- Huone: Solifer-mopot (http://localhost:8080/keskustelu/forum-9.html)
+--- Huone: Viritys (http://localhost:8080/keskustelu/forum-3.html)
+--- Keskustelu: Miten paljon imu, ja pakoaukkojen laajennus vaikuttaa huippunopeuteen? (/thread-1981.html)

Sivut: 1 2


Miten paljon imu, ja pakoaukkojen laajennus vaikuttaa huippunopeuteen? - Lucifer SM 81 - 18.01.2012

Olen laajentanut Imuaukon ja pakoaukon, lisäksi olen porannut bingin 13mm.Smoke Paljonko luulette solakan kulkevan jos takana on 39 hampi ja eessä 13 hampi... PYYDÄN ARVIOITA! Naughty


RE: Miten paljon imu, ja pakoaukkojen laajennus vaikuttaa huippunopeuteen? - pasanen - 18.01.2012

riippuu miten olet "laajentanu" ne kanavat?


RE: Miten paljon imu, ja pakoaukkojen laajennus vaikuttaa huippunopeuteen? - solifer sm 86 - 19.01.2012

Lucifer SM 81 kirjoitti:Olen laajentanut Imuaukon ja pakoaukon, lisäksi olen porannut bingin 13mm.Smoke Paljonko luulette solakan kulkevan jos takana on 39 hampi ja eessä 13 hampi... PYYDÄN ARVIOITA! Naughty

No voi helvetin perkele sun kanssa! mennä nyt poraamaan painonsa kullassa oleva bingi ja viilata pyttyä ilman sen kummempaa tietämystä!
Esim käytetyn 14mm dellun saa jo 25e mutta toimiva bingi +65!
Ja pyttyä ei tarvii viilata ollenkaan jos haluaa semmosen melkeen 70km/H menevän käyttö mopon koska sopivalla putkella ja kassulla sekä kannen (pukin ei hyvä kuntoista alkuperöistä) madalluksella saadaan vajaan seettemän kympin vaahti.
No vahinko on jo tapahtunu minkäs sille voi. Anteeksi avautuminen vaikkakin aiheesta Razz
Mutta viilailuilla ja poratulla kassulla päästä vakio putkellakin jo reilu 50.


RE: Miten paljon imu, ja pakoaukkojen laajennus vaikuttaa huippunopeuteen? - Henk - 19.01.2012

Jos et tiennyt miten viilata tuo on todennäköisesti vaikuttanut huippunopeuteen vain negatiivisesti.


RE: Miten paljon imu, ja pakoaukkojen laajennus vaikuttaa huippunopeuteen? - Rustinki - 19.01.2012

Ei muuta kuin mopo kasaan ja kokeilemaan. En tiedä miten olet perillä 2-tahtimoottorin virittämisestä. Yleisesti kuitenkin se on aika helppoa, kunhan ymmärtää sen toimintaperiaatteen. Nykyään on nettikin pullollaan tietoa Hymy


RE: Miten paljon imu, ja pakoaukkojen laajennus vaikuttaa huippunopeuteen? - Jönsky - 19.01.2012

Sitä se teettää, kun kaikki es-jonnet pääsee "virittämään" mopojaan.. Ei tule lasta eikä paskaa siitä.


RE: Miten paljon imu, ja pakoaukkojen laajennus vaikuttaa huippunopeuteen? - solifer sm 86 - 19.01.2012

Niimpä. Kaverillakin (puoli kaveri,jonne) on muuten helkkarin hieno rothmans monkey ja vireinä vakio kaasari (9mm) ei putsaria, vakio pytyn kansi, 110cc pytty vakio kiertokangella=ei puristuksia.(jos mankiin laittaa 110cc pytyn pitää kiertokanki vaihtaa pitemmäksi) ja vakio putki joka on katkastu rälläkällä. Razz
Tämmöstä se netistä luettu tieto jonnella teettää...


RE: Miten paljon imu, ja pakoaukkojen laajennus vaikuttaa huippunopeuteen? - MopedRacer - 19.01.2012

hyi vittu että voi olla sullakin lucifersm81 järkeä! Evil or Very Mad Evil or Very Mad


RE: Miten paljon imu, ja pakoaukkojen laajennus vaikuttaa huippunopeuteen? - MopedRacer - 19.01.2012

niin ja luulen että sun solikkas kulkee noilla avarruksilla, niin kuin Henk arveli että ei yhtään paremmin.... eli tuosta operaatiosta EI OLLUT MUUTA KUIN HAITTAA SULLE, JA MUILLE SOLIFERISTEILLE JA SUOMEN PELASTUSLAITOKSELLE, KESKUS SAIRAALOILLE JA POSLIINI SEDILLE!!! vittu


RE: Miten paljon imu, ja pakoaukkojen laajennus vaikuttaa huippunopeuteen? - Rustinki - 19.01.2012

Ei nyt kannate kovin moittia, koska minä en ainakaan ole vielä huomannut mitään väärää. On vain puhuttu avartamisesta...


RE: Miten paljon imu, ja pakoaukkojen laajennus vaikuttaa huippunopeuteen? - solifer sm 86 - 19.01.2012

Justiisa se on väärää!!! ymmärrän jos kyseessä ois ollu monesti porattu ja muutenkin huono kuntoinen pytty niin sitten ymmärrän,tai joskus huonosti viilattu.
Mutta että toimivaa tavaraa mennään paskomaan niin se vituttaa!
Lucifer SM 81selle tiedoks että oisin voinut itsekkin ostaa kaasarin muokkaamattomana jopa 70e hintaan jos olisin tienyt että oot paskomassa sen.
YMMÄRTÄKÄÄ IHMISET ETTÄ KOKEILKAA ENSIN KUNNON PUTKELLA JA VASTA SEN JÄLKEEN NÄITÄ MUITA VIREJÄ! JA KAASARIN SAAJO ISOMMAN KÄYETTYNÄ 30e HINTAAN!


RE: Miten paljon imu, ja pakoaukkojen laajennus vaikuttaa huippunopeuteen? - Lucifer SM 81 - 19.01.2012

kattokaa nuta mun kuvia, ja aukokaa vittujanne sitte... avarsn ihan kavereiden ohjeiden mukaisesti ja koneistamolla sanottiin että on laajenneltu ihan moitteettomasti, kysyin että paljonko suunnilleen alkaa kulkeen ku laajentaa, vitun pilkun nussijat saatana!


RE: Miten paljon imu, ja pakoaukkojen laajennus vaikuttaa huippunopeuteen? - Lucifer SM 81 - 19.01.2012

Ja sitä paitsi, mulla on bingin runkoja vaikka kuinka palj, ku ois sisuskaluja tarpeeksi, niin mulla ois varmaan5 bingin 11 millistä


RE: Miten paljon imu, ja pakoaukkojen laajennus vaikuttaa huippunopeuteen? - solifer sm 86 - 19.01.2012

Lucifer SM 81 kirjoitti:kattokaa nuta mun kuvia, ja aukokaa vittujanne sitte... avarsn ihan kavereiden ohjeiden mukaisesti ja koneistamolla sanottiin että on laajenneltu ihan moitteettomasti, kysyin että paljonko suunnilleen alkaa kulkeen ku laajentaa, vitun pilkun nussijat saatana!

No vittu jos täälä vittua ruvetaan hokemaan niin se on ihan vitun sama miten vitussa ne vitun aukot vittu on viillattu kun se vitun kunnollinen vitun vakio vittu pytty on jo vituiks menny vittu.
Olis ollunna paljon arvokkaampi vakiona...
Tyhmyys on loppumaton luonnon vara.


RE: Miten paljon imu, ja pakoaukkojen laajennus vaikuttaa huippunopeuteen? - solifer sm 86 - 19.01.2012

Lucifer SM 81 kirjoitti:Ja sitä paitsi, mulla on bingin runkoja vaikka kuinka palj, ku ois sisuskaluja tarpeeksi, niin mulla ois varmaan5 bingin 11 millistä
Silti joku soliferisti jossakin kaipaa tälläkin hetkellä edes yhtä poraamatonta. mieti jos olisit myynyt edes 3 runkoo niin olisit saanu jo niillä 14mm dellun! Ja viaton pieni kaasari olisi säilynyt raiskaukselta. Sad