Soliferia
tiiviste asiaa - Tulostettava versio

+- Soliferia (http://localhost:8080/keskustelu)
+-- Huone: Solifer-mopot (http://localhost:8080/keskustelu/forum-9.html)
+--- Huone: Remontti (http://localhost:8080/keskustelu/forum-4.html)
+--- Keskustelu: tiiviste asiaa (/thread-1581.html)



tiiviste asiaa - speedysolle - 13.09.2010

noniin tässä ois nyt tarkoitus herätellä solikka elävien kirjoihin ku oli kaikki stefat tuusan paskana ni vaihettu on paitti kytkimen puolenen stehva...uusi mäntä saapuu tänään mutta semmosta kysymystä että lähteekö solikka käyntiin jos alatiiviste uupuu pytystä? puchilla ainakin oli tämä hyvä ominaisuus Nauru on mulla kyl tahnaakin paineenkestävää jos ei rupee onnaamaan niin jotainhan sinne pitää väliin saada..jäi vaan traumoja kun sillon keväällä yritin pistää käyntiin ni ei lähteny ja kun polkee rallatti pitempään ni hajos koko laite Evil or Very Mad ja vielä kerran jos ei lähe uudella männällä,stefoilla,tiivisteillä ja parilla uudella tulpalla käyntiin kipinä tallessa ja katkojan kärjet säädöissään ni mikä avuksi? kiitos vastauksista jo etukäteen Nauru


RE: tiiviste asiaa - Krg - 13.09.2010

Laita hyvämies jo sinne kunnon tiivisteet joka paikkaan mihin sitä on tarkoitettu ja vielä tiivistemassaa perään, huoletta ajoa!


RE: tiiviste asiaa - speedysolle - 02.11.2010

tiiäkkö krg mitä?.... TOMOKSEN KONE ON NII PASKA ETTÄ SE EI UUTENAKAAN OO HUOLETONTA PÄIVÄÄ NÄHNY ELI GOU GOU PUCH SACHS ANKER YM. OIKEAT MOPONKONEITTEN VALMISTAJAT... piste Evil or Very Mad nytte se koko paska on ammattipajalla ja kun kasasivat sen kuntoon ja polkasivat ekan kerran ni kampiakseli oli nii kiero ettei pyöriny ja lohko halkes että se on tunturi mikä kulkee perkele....


RE: tiiviste asiaa - jonez - 02.11.2010

HAHAHAHA... Ammattilaisia ei solikan koneen korjauksessa tarvita, purkaus ja kasaus itse tunnissa hyvinki... ja toimii, toisilla vain ei toimi Nauru Tomos nyt käy ja kukkuu osittain sulaneella männälläkin ja männänrankaasta puuttu paloja...


RE: tiiviste asiaa - Jönsky - 03.11.2010

Kyllä mulla on toiminu oman solikan Tomos ihan moitteettomasti kun tehtii täydellinen koneremontti siihen. Käyttäjästä kiinni, että kestääkö kone vai ei.. Nauru


RE: tiiviste asiaa - soturi - 03.11.2010

mulla kestäny tunturi paremmin kun solikka solikassa ei kestä männät


RE: tiiviste asiaa - speedysolle - 03.11.2010

jos siitä lähetää ni mie oon laittanu kumpiakin puhchia ja tomosta puchin laitto yhtä riemuu mutta tomoksesta en samaa sanos..... ja itellä ei oo alumiininhitsaus vehkeitä ja lohko halki ni voi voi


RE: tiiviste asiaa - Krg - 03.11.2010

Myy solifer pois ja kunnon Mopo tilalle Nauru


RE: tiiviste asiaa - speedysolle - 19.11.2010

krg sä oot aivan oikeessa Nauru ainoo onkelma on et kukaa ei haluu ostaa moista paskaa... just sain tunturi sportin laiteltuu vimosen pääle eikä oo mitää onkelmaa vaikka oon ajellu jo hyvän matkaa


RE: tiiviste asiaa - Henk - 20.11.2010

Käyttäjävika...


RE: tiiviste asiaa - speedysolle - 29.11.2010

no empä menis sanoo ku en oo kymmentä kilometrii pitempää lenkkii moisella ajanu...tunskan koneen oon tosiaa ite rakentanu ja laittanu ja hyvin on pelannu satoja ja satoja kilometrejä et miun mielestä kiistaton ykkönen on löytyny


RE: tiiviste asiaa - speedysolle - 29.11.2010

tiesti nyt siihe solleenki on rempattu kone ni saa nähä miun mielipide muuttuu jos se nyt toimii ees jonku aikaa..