Soliferia
Solikoiden värikoodeja? - Tulostettava versio

+- Soliferia (http://localhost:8080/keskustelu)
+-- Huone: Solifer-mopot (http://localhost:8080/keskustelu/forum-9.html)
+--- Huone: Yleistä Solifer-keskustelua (http://localhost:8080/keskustelu/forum-2.html)
+--- Keskustelu: Solikoiden värikoodeja? (/thread-15.html)

Sivut: 1 2


Solikoiden värikoodeja? - Jerekar - 20.11.2005

Eli mikö olisi esim. met.hohto punaisen automaatin värikoodi?
Jos niille joku tommosia tietää.

Tänne siis värikoodej/kyselyitä niistä.


- anker-65 - 24.02.2006

Värikoodeista olisi tarvetta minullakin. Pitäisi maalata sini/valkoinen 65- Export, jos joku tietää värinumeroita niin kertokaa ihmeessä.


- Tomi - 24.02.2006

anker-65 kirjoitti:Värikoodeista olisi tarvetta minullakin. Pitäisi maalata sini/valkoinen 65- Export, jos joku tietää värinumeroita niin kertokaa ihmeessä.
Juuri samat värikoodit tarvisin minäkin!

Eli valkoisen ja (vaalean?)sinisen värikoodit, jotka on ollu ainakin vm65 thermomat exporteissa.


- anker-65 - 07.03.2006

Punainen: Rover 133 vm.60 solikkaan on nettikuvassa ainakin hyvä.
Valkoinen: Toyota Y75S esiintyy monessa eri yhteydessä joten pitäisin sitä melko varmana valintana.
Lähetin Soliferin entisöineille 10 tekstiviestiä mutta en saanut luotettavia koodeja. Niitä ei vaan ole kellään.


- mike-91 - 09.03.2006

minuakin kiinnostaisi lähinnä solifer ts värit
Tankin väri: sininen
Rungon väri: valkoinen
nimittäin olen ajatellut jossain vaiheessa maalata tuon oman ts:n uudestaan alkuperäis väriseksi Razz


- anker-65 - 11.03.2006

Kävin maalikaupassa ja tuo Toyotan valkoinen näytti ainakin minulle vieraalta (punertava). Omani -65 Export oli lähinnä RAL 9002 sävyä.
Sininen olikin hankalampi juttu. Paikallisella maalikauppiaalla oli Glasurit maalit ja sieltä koodilla 5*03*24.00 tuli minun tarpeisiini sopiva sininen.
Sitä ei sitten selvitetty minkä auton väri se olisi että tuon koodin saisi selkokielelle.
Sävykään ei ole 100% mutta kelpaa minulle.


- anker-65 - 15.04.2006

Saatiin osat maalarin uunista ja loistavalta näyttää
Valkoinen on 100% ja sinistä vertaillaan kunhan saadaan kuvia nettiin.
Soliferilta se oikeesti näyttää,
mutta ainaskin kuuttakymppiä kulkee ja kilpiin on saatu.
Että semmonen Anker-65............................................


- papparainen - 04.05.2006

Valkoinen Saab 153b koodi on myös ollut esillä.


- solifer - 13.07.2006

Ovat käyttäneet Candy värejä solifereissa. Wink


RE: Solikoiden värikoodeja? - Humppi - 23.08.2006

Tietäskö kukaan solifer sm:n (luikku tankki) viininpunaisen alkuperäisvärin värikoodia?


RE: Solikoiden värikoodeja? - solifer - 24.08.2006

Punaista ja sinistä kannattaa katsella japsimoottoripyörien värikartasta candy puolelta,sinistä on ollut kahta eri sävyä.
Sellainen viininpunainen on minulla kin työn alla,ensi talvena maalaus.
Vm 80-81,olivat víininpunaisia.


RE: Solikoiden värikoodeja? - Jerekar - 21.10.2006

Vähän OT, mutta oisko tuossa n.-76 automaatissa alunperin lampun väri (kulmikas lamppu) kromi, vai hopea?


RE: - solifer - 22.10.2006

mike-91 kirjoitti:minuakin kiinnostaisi lähinnä solifer ts värit
Tankin väri:  sininen
Rungon väri: valkoinen
nimittäin olen ajatellut jossain vaiheessa maalata tuon oman ts:n uudestaan alkuperäis väriseksi Razz

Se sininen on candy,elikkä candy-blue ja valkoilselle pohjalle.
Rungon väri löytyy Skodan väreistä, siinä on aika paljon vihreyttä valkoisessa.
Palaan asiaan kun saan oman 82:sen väreihin.


RE: Solikoiden värikoodeja? - Juippi - 25.02.2009

Solifer Speediin värikoodeja tankkiin ja runkoon. Tankki harmaa/hopea jossa sininen raita. Joitakin osia violettina. Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, joten katsokaa nimeni alta galleriasta.


RE: Solikoiden värikoodeja? - lucifer - 08.03.2009

minuakin kiinnostaisi -69 exportin oranssi väri, ei siis punainen, oranssia en ole livenä nähnyt... taisivat sen ajan maalarit huidella näppituntumalla ilman mitään koodeja eli ei varmaan mene pieleen ellei rupea metallihohto- tai candyvärejä maalailemaan...