Solikoiden värikoodeja? - Tulostettava versio +- Soliferia (http://localhost:8080/keskustelu) +-- Huone: Solifer-mopot (http://localhost:8080/keskustelu/forum-9.html) +--- Huone: Yleistä Solifer-keskustelua (http://localhost:8080/keskustelu/forum-2.html) +--- Keskustelu: Solikoiden värikoodeja? (/thread-15.html) Sivut:
1
2
|
Solikoiden värikoodeja? - Jerekar - 20.11.2005 Eli mikö olisi esim. met.hohto punaisen automaatin värikoodi? Jos niille joku tommosia tietää. Tänne siis värikoodej/kyselyitä niistä. - anker-65 - 24.02.2006 Värikoodeista olisi tarvetta minullakin. Pitäisi maalata sini/valkoinen 65- Export, jos joku tietää värinumeroita niin kertokaa ihmeessä. - Tomi - 24.02.2006 anker-65 kirjoitti:Värikoodeista olisi tarvetta minullakin. Pitäisi maalata sini/valkoinen 65- Export, jos joku tietää värinumeroita niin kertokaa ihmeessä.Juuri samat värikoodit tarvisin minäkin! Eli valkoisen ja (vaalean?)sinisen värikoodit, jotka on ollu ainakin vm65 thermomat exporteissa. - anker-65 - 07.03.2006 Punainen: Rover 133 vm.60 solikkaan on nettikuvassa ainakin hyvä. Valkoinen: Toyota Y75S esiintyy monessa eri yhteydessä joten pitäisin sitä melko varmana valintana. Lähetin Soliferin entisöineille 10 tekstiviestiä mutta en saanut luotettavia koodeja. Niitä ei vaan ole kellään. - mike-91 - 09.03.2006 minuakin kiinnostaisi lähinnä solifer ts värit Tankin väri: sininen Rungon väri: valkoinen nimittäin olen ajatellut jossain vaiheessa maalata tuon oman ts:n uudestaan alkuperäis väriseksi - anker-65 - 11.03.2006 Kävin maalikaupassa ja tuo Toyotan valkoinen näytti ainakin minulle vieraalta (punertava). Omani -65 Export oli lähinnä RAL 9002 sävyä. Sininen olikin hankalampi juttu. Paikallisella maalikauppiaalla oli Glasurit maalit ja sieltä koodilla 5*03*24.00 tuli minun tarpeisiini sopiva sininen. Sitä ei sitten selvitetty minkä auton väri se olisi että tuon koodin saisi selkokielelle. Sävykään ei ole 100% mutta kelpaa minulle. - anker-65 - 15.04.2006 Saatiin osat maalarin uunista ja loistavalta näyttää Valkoinen on 100% ja sinistä vertaillaan kunhan saadaan kuvia nettiin. Soliferilta se oikeesti näyttää, mutta ainaskin kuuttakymppiä kulkee ja kilpiin on saatu. Että semmonen Anker-65............................................ - papparainen - 04.05.2006 Valkoinen Saab 153b koodi on myös ollut esillä. - solifer - 13.07.2006 Ovat käyttäneet Candy värejä solifereissa. RE: Solikoiden värikoodeja? - Humppi - 23.08.2006 Tietäskö kukaan solifer sm:n (luikku tankki) viininpunaisen alkuperäisvärin värikoodia? RE: Solikoiden värikoodeja? - solifer - 24.08.2006 Punaista ja sinistä kannattaa katsella japsimoottoripyörien värikartasta candy puolelta,sinistä on ollut kahta eri sävyä. Sellainen viininpunainen on minulla kin työn alla,ensi talvena maalaus. Vm 80-81,olivat víininpunaisia. RE: Solikoiden värikoodeja? - Jerekar - 21.10.2006 Vähän OT, mutta oisko tuossa n.-76 automaatissa alunperin lampun väri (kulmikas lamppu) kromi, vai hopea? RE: - solifer - 22.10.2006 mike-91 kirjoitti:minuakin kiinnostaisi lähinnä solifer ts värit Se sininen on candy,elikkä candy-blue ja valkoilselle pohjalle. Rungon väri löytyy Skodan väreistä, siinä on aika paljon vihreyttä valkoisessa. Palaan asiaan kun saan oman 82:sen väreihin. RE: Solikoiden värikoodeja? - Juippi - 25.02.2009 Solifer Speediin värikoodeja tankkiin ja runkoon. Tankki harmaa/hopea jossa sininen raita. Joitakin osia violettina. Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, joten katsokaa nimeni alta galleriasta. RE: Solikoiden värikoodeja? - lucifer - 08.03.2009 minuakin kiinnostaisi -69 exportin oranssi väri, ei siis punainen, oranssia en ole livenä nähnyt... taisivat sen ajan maalarit huidella näppituntumalla ilman mitään koodeja eli ei varmaan mene pieleen ellei rupea metallihohto- tai candyvärejä maalailemaan... |