Soliferia
valo-ongelma - Tulostettava versio

+- Soliferia (http://localhost:8080/keskustelu)
+-- Huone: Solifer-mopot (http://localhost:8080/keskustelu/forum-9.html)
+--- Huone: Remontti (http://localhost:8080/keskustelu/forum-4.html)
+--- Keskustelu: valo-ongelma (/thread-1259.html)

Sivut: 1 2


valo-ongelma - juhamatti - 29.09.2009

Alkaa usko loppumaan,sain takavalon palamaan vaihdettuani rikkinäisen valopuolan.Mutta jarruvalo ei pala kuin pienenä hehkuna,mutta jos etuvalon sammuttaa niin jarruvalo palaa iloisesti !Apua kaivataan !


RE: valo-ongelma - soturi - 29.09.2009

ei riitä virta kaikkiin laitteisiin onko sulla siellä se oma takavaloppuola


RE: valo-ongelma - Zeta - 29.09.2009

Vaihda kaikki lamput heikkotehoisempiin tai sitten puolat vaihtoon.


RE: valo-ongelma - Jönsky - 02.10.2009

Tai sitten johto ei ole kunnolle kiinni tai jossain ottaa maihin.. ?


RE: valo-ongelma - solle76 - 03.10.2009

Mullakin on sama ongelma, kun etuvalo on päällä niin kakavalo palaa himmeästi ja raikkä ei toimi.Crying or Very sad mut sitte kun etuvalon sammuttaa niin räikkäkin toimii.Nauru


RE: valo-ongelma - soturi - 21.01.2011

osaako kukaan sanoa minkä takio minun tunturi polttaa etuvalo polttimoita jatkuvasti noin viikon verran kestää polttimo


RE: valo-ongelma - solifer sm 86 - 21.01.2011

perinteinen kikka vaihtaa 12v lamput


RE: valo-ongelma - Jönsky - 21.01.2011

Jos sitä tunturii on viritetty, niin kiertää tietysti enemmän -> tuottaa enemmän virtaa..
Joten isompi poltin kii.


RE: valo-ongelma - Jarno78 - 22.01.2011

No mulla taas ilmenee silleen et kun valkoisen johdon laittaa alimpaan koloon polttimon kera niin häviää edestä valot kokonaan ja ylimpään pistää vihriän ja alempana ei oo mitn niin ei tapahu mitn Shocked joten kompromissi, ei mitn valoa takana tällä hetkellä vaan huomio reppu selässä painan meneen työ kalut mukana ja eväät Mosh


RE: valo-ongelma - Jönsky - 22.01.2011

Ootkos kattonu että mikään takavalon johto ei oo hiertyny puhki, ja ottais sen takia maihin ? Itsellä oli sama ongelma kun oli takavalon johto hiertyny puhki joten otti maihin.


RE: valo-ongelma - soturi - 22.01.2011

solifer sm 86 kirjoitti:perinteinen kikka vaihtaa 12v lamput

oon kokeillu kun otin mun peltoauton takavalo polttimon joka oli 12v palo sekin


RE: valo-ongelma - nalleolut - 22.01.2011

mikä tunturi... mun ex tiger aqua poltti polttimoita ku oli jännitteensäädin rikki.


RE: valo-ongelma - Jarno78 - 22.01.2011

Joo ei varmaan muuta ole, sillon kun polttimo oli vielä ehyt niin etu valot himmeni kun paino jarrua Hymy et johtojen tutkimista vaan vaille


RE: valo-ongelma - soturi - 22.01.2011

nalleolut kirjoitti:mikä tunturi... mun ex tiger aqua poltti polttimoita ku oli jännitteensäädin rikki.

supersportti on jos jännitteensäädin on kytkettynä niin valot on niin himmeät että ihan sama toimiiko valot vai ei ja eihän superissa taida olla edes vakiona j-säädintä?


RE: valo-ongelma - Jönsky - 22.01.2011

Ei ole supersportissa vakiona jännitteensäädintä.