Soliferia
oletko saanut sakkoja?? - Tulostettava versio

+- Soliferia (http://localhost:8080/keskustelu)
+-- Huone: Muut (http://localhost:8080/keskustelu/forum-10.html)
+--- Huone: Yleinen räpeltäminen (http://localhost:8080/keskustelu/forum-6.html)
+--- Keskustelu: oletko saanut sakkoja?? (/thread-1092.html)



oletko saanut sakkoja?? - soturi - 14.05.2009

eli siis oletko ikinä saanut sakkoja mopolla tai kevarilla ajamisesta jos olet niin miksi ja paljonko itse sain sakot noin kuukausi sen jälkeen kun sain mopokortin kun kavereitten kanssa ajeltiin kaupan pihassa mutta onneksi ei tullut kuin 35€


RE: oletko saanut sakkoja?? - solifer sm80 - 14.05.2009

Pihalla ei tulekkuin faijalta sakkoja.


RE: oletko saanut sakkoja?? - mopomies - 14.05.2009

soturi kirjoitti:eli siis oletko ikinä saanut sakkoja mopolla tai kevarilla ajamisesta jos olet niin miksi ja paljonko itse sain sakot noin kuukausi sen jälkeen kun sain mopokortin kun kavereitten kanssa ajeltiin kaupan pihassa mutta onneksi ei tullut kuin 35€

no mistä ne kytät keksi sulle antaa sakkoo?


RE: oletko saanut sakkoja?? - soturi - 14.05.2009

no kun ei sais ajaa "bilistä" keskellä yötä taajamassa sais kuulema ajaa vaan A paikasta paikkaan B


RE: oletko saanut sakkoja?? - solkku - 14.05.2009

Juu, joskus satavuotta sitten ilman kypärää ajamatta. Koneessa oli 80cc pytty ym. viripalikkaa, mutta onneksi tuli vaan em. seikasta sakko.
Olisiko ollut 50 markkaa?


RE: oletko saanut sakkoja?? - Nak$u - 15.05.2009

Minä ajelen niin nätisti että en voi saada sakkoja Hymy


RE: oletko saanut sakkoja?? - Hessu - 05.10.2009

Ei ole tullut sakkoja mutta huomautuksia on tullut mm. kilven kulmasta,renkaista,valoista ja sitten siitä että ajoin pyörätiellä jossa ei olis saanu ajaa mopolla Nauru Onneks oli mukava poliisi nii sano vaan että älä ota tavaksi Nauru Niin ja onneks eivät käyneet testaamassa muuten ois verot rasahtanu Nauru


RE: oletko saanut sakkoja?? - solivieteri - 05.10.2009

olisin saanut sakot ku ajelin enoni luona ja poliisit sattu paikalle mut ne oli onneks vapaa-ajalla nii eivät olleet tiukkapipoja ja sanoin et en tee toiste ilman korttia ja se meni siinä Nauru


RE: oletko saanut sakkoja?? - vanadium - 06.10.2009

36€ tullut saatua rapsuja,ei onneksi sen enempää.
Ei vilkkuja,peilejä,takarenkaassa ei ollut pintaa,kilvenkulma laiton,etupään stefat vuotivat ja kulki liikaa.Pelastuin sentään kevari-veroilta laittamalla imun päälle,alkoi röpöttämään n.4000rpm kohdalla,joutui lihavampi poliisi tyytymään 60 km/h keskinopeuteen 3-vaihteella.


RE: oletko saanut sakkoja?? - soturi - 04.01.2010

Mulla oli viime kesänä taas aika lähellä etten saanu sakkoja. Eka kerralla ku pysäytti nii pyörivät vaa tunturin ympärillä ja toinen sano että ompas hieno tunturi ja jotain muuta. Sitte kysyivät mitä virii nii sanoin että tehari ja kaasari ja sanoi että kulkee vähän yli 50km/h. Sen jälkee käskivät kierrättää ja sanoivat vaa että vähän liian kovat äänet ja vaiha vakio osat takas jos me ens kerralla pysäytetään ja et oo vaihtanu nii saat sakkoja.

Toisella kerralla oltiin kavereitten kanssa koulun pihassa yöllä niin poliisi tuli. Tällä kertaa onnisti kun oli yö nii eivät viittiny ruveta testaamaan.

kolmannella kerralla olin solikalla liikkellä ajoin perjantai iltana kylällä. Niin yhessä vaiheessa ajoin täysiä solikallani ja poliisit tuli vastaan katoin taakseni niin kääntyivät perään. Eipä ollu muuta mahdollisuutta kuin ajaa karkuunHymy ei saanu poliisit kiinni tiesin nimittäin aika hyvän "pakoreitin".


RE: oletko saanut sakkoja?? - solle76 - 04.01.2010

En ole saanut sakkoja, kun ei korttiakaan ole vielä.Neutral