Soliferia

Täysversio: Pytyn poraus
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2
Tuli mieleen, kun aattelin talven aikana porauttaa pytyn nii mistä mahdollisesti tietää sen onko pytty kovakromipinnoitettu?? Olis suuri apu tiedosta, etten turhaan tilais mäntäsarjaa ja sit ei oiskaan sille käyttöö.
ai solikan vakio pytty? on ihan vaan valurautaputki.
Siis semmonen pieniripanen vanhempi malli.
sekin on valurauta pytty. kovakromin erottaa kovasta ja kiiltävästä kromipinnasta.
uskaltaako/voiko sitä soliferin iso ripasta pytty porata enempää ku se on nyt 42mm koossa??
Saahan niihin velä 43mm mäntiä, anna mennä vaan mielestäni 43mm on viimenen ylikoko.
ok pitänee sitte porata se seuraavaan ylikokoon eli 42.50
Hoonaat vaan jos ei ole pahan näkönen, sitten ostat minulta 42mm männän Nauru
niin pitää vielä katella että mite pahat naarmut voin vaikka ottaa kuvia niistä naarmuista
Nak$u kirjoitti:Hoonaat vaan jos ei ole pahan näkönen, sitten ostat minulta 42mm männän Nauru

http://soliferia.parasiitti.org/galleria...p?pid=2338

kyllä se pitää porata
kyselisin semmosta että kuinka nopeesti tunturin sylinteri väljistyy? Ite porautin sylinterini noin 3vuotta sitten ja nyt oon aatellu että poraisko uuvestaan vai riittäskö vaan uus mäntä?
riippuu tietenkin ajotyyli jos koko ajan kapula nurin niin ehkä mutta ei solikan pytty väljistynyt 10 vuodessa kapula nurin ajettuna.
paljonko solifer exportti kulkee jos pytty on 41mm ja ite tehty putki
ehkä korkeintaan 5km/h kovempaa kun vakiona. välit ratkaisee...
riippuu minkä vuosmallin exportti.
Sivut: 1 2