Soliferia

Täysversio: Ura-autot
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2
Varmaan kukaan muu ei harrasta ura-autoilua?
Hesaan on tulossa maailman suurin ura-auto keskus: http://www.autorataharrastajat.fi/?Autor...astajat_ry

Laji on keksitty jenkeissä ja autot toimii sähköllä.
Laitan lisää linkkejä kun kerkeän.
En huomannut, että etusivulla on ne luokat mitä itse ajan.Nauru
onhan meil kotona sen n 10 auto ja sellanen ratta mitä ne nyt my prismois kahel ford gt:llä onhan ne kivoi ajaa Nauru mut ei ne nyt o yhtä hyvi kun noi mitkä tossa on ja autot on ostetu tiatonikarista helsingistä
No meikäläsellä melkeen sama harrastus, mutta radio-ohjattava. Ennenku joku alkaa piruilemaan nikkoautoista, niin sanonpa vaan, että on isoa bisnestä maailmalla. MM-kisat ajetaan virallisesti ja suomessa akk:n alaista toimintaa. Toki on paljon huvikseen ajelijoitakin, infoa on paljon rc10.fi-foorumilla ja aloittelialle mahtava tietopaketti on: Ari-pekan rc-sivut.
Sysi kirjoitti:No meikäläsellä melkeen sama harrastus, mutta radio-ohjattava. Ennenku joku alkaa piruilemaan nikkoautoista, niin sanonpa vaan, että on isoa bisnestä maailmalla. MM-kisat ajetaan virallisesti ja suomessa akk:n alaista toimintaa. Toki on paljon huvikseen ajelijoitakin, infoa on paljon rc10.fi-foorumilla ja aloittelialle mahtava tietopaketti on: Ari-pekan rc-sivut.

En ole itse viittinnyt siirtyä RC puolelle. Eikö ne autot maksa yli 500 euroa?
Isäni ihmettelee miten noin pieni moottori voi maksaa noin paljon. http://www.slotcarcity.com/catalog.php?item=1151 Tuo kone ei paina kuin n.20g ja on vähän isompi kuin peukupää.
Tarkkuustyö ja materiaalit maksaa.
SOLIFERdriveri kirjoitti:Tarkkuustyö ja materiaalit maksaa.

Nämä ovat kyllä tosi tarkkoja lajeja. Itse olen aika sählä, mutta jotenkin teen vain niin hyviä koneita. OutoaRolling Eyes
holken kirjoitti:onhan meil kotona sen n 10 auto ja sellanen ratta mitä ne nyt my prismois kahel ford gt:llä onhan ne kivoi ajaa Nauru mut ei ne nyt o yhtä hyvi kun noi mitkä tossa on ja autot on ostetu tiatonikarista helsingistä

Jos ne ovat Scalextric autoja, niin niile on jopa oma luokka Home Car Racing
Sysi kirjoitti:No meikäläsellä melkeen sama harrastus, mutta radio-ohjattava. Ennenku joku alkaa piruilemaan nikkoautoista, niin sanonpa vaan, että on isoa bisnestä maailmalla. MM-kisat ajetaan virallisesti ja suomessa akk:n alaista toimintaa. Toki on paljon huvikseen ajelijoitakin, infoa on paljon rc10.fi-foorumilla ja aloittelialle mahtava tietopaketti on: Ari-pekan rc-sivut.

http://www.src.fi/?RC-autot Tossa on linkki RC-autoille.
Monella kerholla tai seuralla on kotisivut joissa mainitaan rc-autot, aika monella ihan omatkin sivut. Meiän kerhon sivut on tämmöiset, oon toinen sivujen ylläpitäjä.

Nojoo, kallista, kaikkineen noin 700 meni alotukseen. Sillä mielellä hankittuja kamppeita ettei tarvi heti uusia. Vertaa vaikka jääkiekkoon, moken patjat jo tuon hintaset. .

Jätkät ajaa ihan vanhalla tekniikalla, eikö nuo hiilikoneet oo 90-luvun juttuja? Nauru Pari vuotta sitte tuli hiilettömät, sitä ennen sai olla kassillinen koneita kauteen, nyt riittä yks. Minkä verran koneita urissa kuluu?
Sysi kirjoitti:Monella kerholla tai seuralla on kotisivut joissa mainitaan rc-autot, aika monella ihan omatkin sivut. Meiän kerhon sivut on tämmöiset, oon toinen sivujen ylläpitäjä.

Nojoo, kallista, kaikkineen noin 700 meni alotukseen. Sillä mielellä hankittuja kamppeita ettei tarvi heti uusia. Vertaa vaikka jääkiekkoon, moken patjat jo tuon hintaset. .

Jätkät ajaa ihan vanhalla tekniikalla, eikö nuo hiilikoneet oo 90-luvun juttuja? Nauru Pari vuotta sitte tuli hiilettömät, sitä ennen sai olla kassillinen koneita kauteen, nyt riittä yks. Minkä verran koneita urissa kuluu?
Kyllä ura-autoissa viellä käytetään hiiliä. Kyllä niitä vanhoja hiilen nysiä kertyy. Eikö noihin RC-autoihin tehä ihan ite hiilet??
Ei varmaan koskaa olla tehty, enää ei es tarvita hiiliä. Mun aikana kaupasta ostettiin kaikki maholliset ja testattiin millä yhistelmällä + ja- navoissa saa parhaan tehon. Sorvataanko ura-autojen moottorien kollektoreja? Sillä haettiin tehoja rc:ssä ennen, joka toiselle akulle suunnilleen kisoissa sorvaus.
Sysi kirjoitti:Ei varmaan koskaa olla tehty, enää ei es tarvita hiiliä. Mun aikana kaupasta ostettiin kaikki maholliset ja testattiin millä yhistelmällä + ja- navoissa saa parhaan tehon. Sorvataanko ura-autojen moottorien kollektoreja? Sillä haettiin tehoja rc:ssä ennen, joka toiselle akulle suunnilleen kisoissa sorvaus.

Sorvataanhan kollektoreja vielläkin. Millaisella sorvilla silloin sorvattiin kollektoreja?? http://www.slotcarcity.com/catalog.php?item=838 Tommoisella sorvataan ura-autojen kollektoreja.
Sysi: Menestytkö hyvin RC puolella?? Itse en hyvin menesty. En ole oikein hyvä kuski, mutta intoa riittäää.Twisted Evil
Sivut: 1 2