Soliferia

Täysversio: Tunturi/ Solifer
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Tunturimiehet kyselkää omalla foorumillanne ongelmistanne! Tuntuu ettei täällä enää kysellä muuta kuin tunturi- juttuja Tämä on soliferia! Itselläkin on suppanoita eikä tunia vastaan mulla oo tosiaankaan mitään. Älkää vetäkö hernettä nenään tästä.
Näinhän se on. Tosin monissa mopoissa toimii samat korjausmenetelmät. Ja monilla mopokuskeilla, jotka seuraavat vain Soliferiaa on monen mopon osia ja tietoa muistakin mopoista kuin Solifereista.
Kyllä minä kysyisinkin tunturikerhosta neuvoja mutta kun kerhon sivusto ei toimi! En tiedä mikä häikkä siellä oikein on. Rekisteröitymisessäkin meni monta päivää mutta ainuttakaan viestiä en sinne ole saanut laitettua eikä juuri muutkaan, uusimmat viestit taisivat olla heinäkuulta. Ohjelmistovika? Kyseessä tunturi.arkku.net sivusto. Muita Tunturikerhoja en löytänyt paitsi pappatunturikerhoja mutta kun en niitä harrasta. Omasta puolestani pyydän anteeksi kun täällä puhun Tuntureista mutta tämä on ainoa paikka missä voi puhua ns nuorisomallin vanhemmista mopoista. Toisaalta, jos en tänne olisi rekisteröitynyt olisi monelta Soliferialaiselta saattanut jäädä löytymättä joitakin Soliferin osia. Monelle Soliferian jäsenelle olen myynyt minulle joutilaita Soliferin osia. Eräs solikka löysi hyvän kodin juhrajan:in muiden solikoiden seurasta, pääsi mopo arvoisensa paikkaan Hymy

Jos joku tietää hyvän Tunturisivuston (ei vain pappa) niin kerro ihmeessä, rekisteröidyn samantien sinne. Toki käyn täälläkin, ainakin jos on solikoista kyse.
Kaikille vanhoja 2-pyöräisiä harrastaville suosittelen VMPK:n foorumia: http://www.vmpk.fi/forum/ Löytyy erikseen osasto mopoillekin!
Soliferian "virallinen" linja on se, että kaikki suomimopojen ystävät ovat yhtä tervetulleita, kunhan muihin kuin Solifer-mopoihin liittyvä keskustelu pysyy täällä "Muut ajokit"-alueella. Se on kyllä totta, että muilta foorumeilta ehkä löytyy paremmin apua muiden mopomerkkien ongelmiin.
Soliferia on kyllä ehdottomasti paras sivusto Soliferistille! Tätä tulee lähes päivittäin seurattua, vaikka omat Soliferit onkin jo myyty. Silti mukava seurata ja yrittää auttaa muiden ongelmissa. Tulihan noiden härvelien kanssa kaikkiaan 7v vietettyä. Hymy