Soliferia

Täysversio: Solifer sm -76 ilman moottoria
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Elikäs tällainen olisi tarjolla, kunto erityisen hyvä
muutoin vaikka moottoria ja kaasutinta ei olekaan.
Kaikki osat mittareita ja tarroja myöten kuten uudessa.
Kaikki nippelit kuten työkalukotelon muoviaukaisijat ja ketjusuoja paikallaan ja kuten uudet. Sarvissa ja takaraudassa ainoastaan
hiukan ruostetta.

Satula täysin ehjä, eikä esim. etuvaloissa ja takalyhdyssä
ole naarmuakaan. Tämä yksilö on ollut varastossa vuodesta
1985 saakka, jolloin siitä on poistettu tosiaan tuo moottori
naapurin mikroautoa varten.

Väri metalli-sininen, automaatti ollut. Papereihin saa helposti,
koska historia on aukoton.

mopolla olisi mielestäni kunto nähden (vaikka moottoria ei olekaan)
hintaa tuollaiset 400 euroa. Ei varmaan näin hyväkuntoista ikäisekseen (kun mopo on alkuperäisväreissä ja osissa), helposti enää löydy, taitaa aika raiskattuja nuo projektit ja kokonaisetkin olla nuorison jäljiltä ellei ole entisöity. HymyLaittelen kuvia tuossa kohtapuoliin.

Mopo on Nokialla, puh. 044-5958738
Hieman ot, mutta: kyllä nuoretkin ymmärtävät säilyttää vanhat moponsa kunnolla (itsellä sm -74 ja ikää 15)Smoke mopomies lienee myös samaa mieltä...?
kyllä, mullakin ukin entinen pappatuna jota en pidä rääkki rässinä täysin vakio ja aina kun likaantuu pesen ja vahailen sitä,eikä ees tarvinnu entistää kun oli ukki pitänyt tosi hyvin!
Moniko pitää uutta mopoaan noin? Aika harvat vanhaakaan, jotakin niihinkin räpelletään. Hiukan huvittaa, kun ensin kehuu pitävänsä mopoa huolella ja sitten kun katsoo galleriaa niin siellä on kuvia kaikenmaailman viritysosista. Varsinkin kun täällä on sitäkin nuorisoa joka on entisöinyt jonkun muun tekemän räpellyksen täydellisesti.
Minä en orjallisesti pidä mopoa alkuperäisenä, alkuperäisenä säilyneeseen voin tehdä pieniä muutoksia kuitenkin alkuperäisyyttä kunnioittaen eli en tee mitään muutoksia mitä ei voisi helposti poistaa niin halutessaan. Valmiiksi muuteltuja voin surutta muutella lisää, teen moponi itselleni, en muita varten. esim kun minulla on 2 Tunturi DX:ää, toinen hyväkuntoinen orkkis, toinen räpelletty piloille. Alkuperäisen pidän suht alkuperäisenä, korkeintaan jotain pientä fixailen. Räpelletyn meinaan työstää uusiksi enkä yritäkään tehdä alkuperäiseksi vaan teen siitä sellaisen minkä Tunturi olisi ehkä voinut tehdäkin aikoinaan, ns mielikuvitusmalli tehdaslookilla. Aika näyttää meneekö syteen tai saveen...
Sysi kirjoitti:Moniko pitää uutta mopoaan noin? Aika harvat vanhaakaan, jotakin niihinkin räpelletään. Hiukan huvittaa, kun ensin kehuu pitävänsä mopoa huolella ja sitten kun katsoo galleriaa niin siellä on kuvia kaikenmaailman viritysosista. Varsinkin kun täällä on sitäkin nuorisoa joka on entisöinyt jonkun muun tekemän räpellyksen täydellisesti.

no voi helvetti sun kanssasConfused solikkaa ei kehannu millään entistää kun se oli jo valmiiksi räpelletty pilalle: seissy ulkona 6 v, viilailtu vaikka mistä, ruosteessa ja eikä mitään papereita.semmosta ois kannattanu entistää kun kerta entinen omistaja oli jo sen räpeltäny noin huonoks. sitä paitsi sehän pitää olla just silleen että muut mopot pitää vakiona, alkuperäisenä ja yhteen purkaa kaiken viritys vimman.
lopetappa sysi nuo ilkeät/ärsyttävät kommentit kun ei oo kiva.
Kyllä juu kaikenlaista näkee. Ostin oman projektini (SM -79)
aika surkeakuntoisena, nyt rupeaa olemaan aika hyvä kun
on uutta osaa laitettu ja vanhaakin tietty useilla satasilla.

Mukava muuten että noita uusia osia saa vielä esim. Voimakoneesta.
Täytyy tässä mahd. pian laittaa tuosta -76 läskistä tosiaan kuvia.
Ei tuokaan muutamine ruostekohtineen esim. sarvissa täydellinen
ole, mutta harvinaisen (oikeasti ) hyväkuntoinen ja kattavasti
alkuperäiset osat sisältävä.

Nauru