Soliferia

Täysversio: imukaula autisaan
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Eli oisko jollaki myynnissä autisa 65cc dellorton kanssa käyvää imukaulaa, kun se on semmonen neliskanttinen eikä itellä ole imukaulaa.. jos löytys suhteellisen halvalla niin ostan heti!
ennen kun oisit laittanu tään ilmotuksen oisit kattonu moparilta niitä kauloja kun siellä niitä on.
ai on.. :d pittääpä tilata ku tilaan sen kampuranki sieltä ehkä. Hymy
mulla on semmonen mut tarviin ehkä ite moposportilla on ja ei maksa paljoo
Minkähän näkönen se imukaula on?

Mulla on n. kottikärryllinen kaikenlaisia kauloja
voe että ku kpf ostin sulta tuon autisannii ni ois pitäny ottaa mukkaan.. Sad Se on kato semmonen neliön mallinen tavallaan se kiinnitys ite pyttyyn.. mutta saahan nuita moparilta ni tämä turha toisaalta ihan turha.
Mikä liike mopar on? En ole kuullutkaan ennen, ainoa mopar mitä tähän asti olen tietänyt on Chrysler-konsernin autoista käytettävä nimitys. Lyhenne sanoista MOtor PARts.

Kertokaa muitakin firmoja mistä mopojen osia voisi tilata, voimakoneen, mc scatterin ja mopo-sportin tiedän mutta niissä ei ole kaikkia tarvitsemiani osia.
PioneerVolvo kirjoitti:Mikä liike mopar on? En ole kuullutkaan ennen, ainoa mopar mitä tähän asti olen tietänyt on Chrysler-konsernin autoista käytettävä nimitys. Lyhenne sanoista MOtor PARts.

Kertokaa muitakin firmoja mistä mopojen osia voisi tilata, voimakoneen, mc scatterin ja mopo-sportin tiedän mutta niissä ei ole kaikkia tarvitsemiani osia.

mopari tarkoittaa moposporttia.