Soliferia

Täysversio: Ilma-aseet
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2 3
Onkos teillä ilma-aseita? Meiltä löytyy 50euron kunnon tyssäri, mistä meni tähtäin rikki, piippu taittui ja lähti koko ase pois tukista. Nauru
löytyy hatsanin mikä se nyt oli malli.
On yksi kaasupistooli ja vemppu. Tekis mieli ostaa semmonen kaasurevolveri mut on nii kalliita vaaConfused
mutta nyt se ilmakolla ampuminen on jäänyt vähemmälle kun metästys kortti tuli hankittuu ja veri vetää enemmin ampumaan kiekkoja kuin ilmakolla lätkimään maaleja mutta on se ilmakko ihan hyvä harjoitus ase siitä huolimatta.
Varmaan tulee seuraavaksi hankittua pistooli.
Joku pikku gamo on, onhan se hauska sillontällön tauluun rätkiä. Pitäs vaan isompi laittaa hirviä varten.
niin ilmakollahan on halpa ja hyvä harjoitella tarkkuutta mutta räkättejä en enää ammu sillä periaatten vuoksi vaan pienoiskivääri on siihen hyvä.
Ei niitä kannata ampua, eihän niitä voi syyäkkään.
muuten voi! itse en ole kokeillut mutta jossain lehessä oli ollut. ja senhän takia niitä lähinnä ammutaan kun räksät syövät kaikki marjat jos ei variksia oo lähellä.
Sysi kirjoitti:Ei niitä kannata ampua, eihän niitä voi syyäkkään.


Opettaja kertoi, kun se oli ollut jossain hoitajana niin joku romanialainen oli ottanut tieltä kuoleen räkätin ja kun se tuli käymään niitä kattomassa niin piti syödä räkättisoppaaNauru
Oliko historianopettaja? Omaltani muistelen kuulleeni sen jossakin nähneen rätkäreseptin, aikoi kokeilla.
Sysi kirjoitti:Oliko historianopettaja? Omaltani muistelen kuulleeni sen jossakin nähneen rätkäreseptin, aikoi kokeilla.

Se oli silloin kun olin 6-luokan opettaja. Vois mainita, että opettajallakin oli solifer automaattiNauru
Mun opella oli ollu export Hymy
Sysi kirjoitti:Mun opella oli ollu export Hymy

Hän puhui, että se oltiin jostain romuista solikoista rakennettuNauru
mopomies kirjoitti:löytyy hatsanin mikä se nyt oli malli.

Mikä malli se on?? Onko hyvä ase??
Sivut: 1 2 3