Soliferia

Täysversio: naiset
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2
mopomies kirjoitti:
Sissikersantti kirjoitti:Ei se mitään pientä ole kun saa liikoja potkia pois etteivät jää alle...
Ei ole tullut vielä tylsää ikänäNauru

hitsin onnekasHymy
no kertokaapas pari hyvää iskuvinkkiäNauru


www.iskuvinkit.com
NauruNauru
"4. # Käytä huomionherättäjää. Huomion herättäjät ovat mainioita keskustelun avaajia. Ne edesauttavat keskustelun alkuvaiheita ja saavat ujommankin vastapuolen rohkaistumaan keskusteluun. Hyviä huomionherättjiä elämäntilanteesstasi riippuen ovat esim. koirat, kissat, eläimet, huomiota herättävä koru, tuoksu, tatuoiniti tai vaatetus tai mikseipä vain joku mielenkiintoinen kirja tai sanomalehti ajanne saman asian."

"Tiiätsä kun solikkaan tuli tänään 75cc täysläpiskä" Nauru
vanadium kirjoitti:"4. # Käytä huomionherättäjää. Huomion herättäjät ovat mainioita keskustelun avaajia. Ne edesauttavat keskustelun alkuvaiheita ja saavat ujommankin vastapuolen rohkaistumaan keskusteluun. Hyviä huomionherättjiä elämäntilanteesstasi riippuen ovat esim. koirat, kissat, eläimet, huomiota herättävä koru, tuoksu, tatuoiniti tai vaatetus tai mikseipä vain joku mielenkiintoinen kirja tai sanomalehti ajanne saman asian."

"Tiiätsä kun solikkaan tuli tänään 75cc täysläpiskä" Nauru

no ittellä on kokemusta hevosista kun meiltäkin löytyy hopunen eli kaikenlaista on tullu opittuu niistäkin.eli tästä vaan hevostyttöjä iskemäänRazz
on testattu hyvänä alotus aiheenaNaughty mutta kunnollista yksilöä en vielä ole löytänyt jonka iskisConfused
Mahtava aihe Nauru

Oman eukkoni sain 8kk sitte Hymy

Eka kerran ku nähtiin nii olin jostaki sille kauhean tutun näkönen Nauru
Sitte hoksas että meikä ajellu ympäri Raahea sillä "komealla" solikalla, nii johan alko alapää kostumaan NauruNauru
Eipä oo pahemmin tsirbuloita näkyny,joten oon onnellisesti avioliitossa itteni kaa!
Yks vaimo ja vaihteleva määrä tyttö/naisystäviä...Naughty Onhan mulla monta mopoakin, olen siis kokenut polkija Big grin
Ei tuohon äänestykseen sitte voinu laittaa sellasta "ei niin mitään" kohtaaSmoke
ohoh, sorii huomasin sen vasta jälkeen päin ja kun tuota ei voi ennään muuttaa Sad
Perunakeisari kirjoitti:Mahtava aihe Nauru

Oman eukkoni sain 8kk sitte Hymy

Eka kerran ku nähtiin nii olin jostaki sille kauhean tutun näkönen Nauru
Sitte hoksas että meikä ajellu ympäri Raahea sillä "komealla" solikalla, nii johan alko alapää kostumaan NauruNauru

Ei perhana sinäki raahesta Hymy No mut hei,kun solikalla ajelee kauniina kesäpäivänä kioskin kulmille nii tytöt on suorastaan vahaa sun käsissä Nauru No ei vaitiskaa nyt liiottelun puolelle mennä Nauru
kenenkähän solikka on muuten pillumagneetein? Nauru
pokeri on vähän kuin naiset, jos ei ole paria niin täytyy olla helvetin hyvä käsi Wink
helvetti tuolle jutulle jo repesNauru
jjep Big grin
Nainen kedon kavalin eläin olisi miehen paras ystävä ellei koiraa olisi luotu.
mopomies kirjoitti:kenenkähän solikka on muuten pillumagneetein? Nauru

no mun tietystiNaughty
Sivut: 1 2