Soliferia

Täysversio: Männät
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2
ei oo tullu vieläkään
http://www.moposport.fi:8080/workspace.c...e=821D0212 käykös tommonen mäntä tunturin vakio sylinteriin tuo on varmaa tarkotettu siihen metrakitin pyttyyn
Kyllä sopii, Myös 39mm versio käy. Kierroskestävä, saa aika paljon viilata enneku alkaa lepattaaa!!
joo tuli tehomännällä paljon tehoa ja äänet muuttui täysin ja on muuten tosi hyvät äänet
kumpi olis parempi mäntä semmonen meteor merkkinen vai ne mitä moparilla myydään?
eikö moparin männät kaikki ole italialaisia? itse tilasin viime viikolla moposportilta L-profiilin männän, en enään muista merkkiä mutta italiassa se oli tehty.
solifer sm 86 kirjoitti:eikö moparin männät kaikki ole italialaisia? itse tilasin viime viikolla moposportilta L-profiilin männän, en enään muista merkkiä mutta italiassa se oli tehty.

on nuo meteor männätki on italiassa tehty varmaan sit ostan moparin männän kun on 6€ halvempi
joo moparilta lähettivät mulle made in taiwan männän makso 20€ ois pitäny tilata sitteni se meteori
löysun männän paketin romujen seasta ja se oli merkkiä dinamin pistoni ja made in italy.
moposport myi noi dinamin männät loppuun ja tilalle tuli noi paskat taiwan männät. onneks ostin 2 kpl dinamin mäntiä varastoon Cool
itellä meni tuo dinamin mäntä paskaks kun serkku asenti väärin. kone oli ammatti korjaajalla korjattavana kun kone kasattu väärin ja itse ei kerinny. nyt toimii.., Nauru
Sivut: 1 2