Soliferia

Täysversio: Toivelista
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2
Nyt kun tuo uusi kuvagalleriasysteemi alkaa olla jo toimivassa kunnossa, onkin aiheellista kysyä, että mitä muuta kivaa haluaisitte Soliferiaan lisättävän? Kaikenlaiset ehdotukset, niin pienet kuin suuret, ovat aina tervetulleita Hymy

SolifMan

Minne ovat hävinneet tiedot mm. sytytyksen ajoituksesta ja "matalampien äänienteko" pakoputkesta? Minusta uudet sivut ovat suppeammat kuin ennen.

Jos voisit lisätä ne entisetkin asiat, niin sivut ois hyvät sitten! Nauru
Ei huolta, nuo kyllä tulevat takaisin kunhan kerkeän ensin hiukan siistiä noiden sivujen kieliasua. Tuohon sytytyksen säätö ja kustomointi-sivuille muuten tarvittaisiin kipeästi kuvia juttujen ulkoasua piristämään, joten digikameran omistajat kantakaapa kortenne kekoon Hymy

Muutenkin kaikenlaiset lähikuvat Solifer-mopojen osista ovat aina tervetulleita.

Soliférim

Miksi et ole jo päivitellyt sivujasi, ei vieläkään löydy tietoja mm. sytytyksen ajoituksesta ja "äänienmataloituspakoputkesta". Toivon, että updatoit muuten mahtavat Soliféria -sivut.
"Äänienmataloitusputkesta" mieleeni tulikin että olispa kiva saada räyhäkkäämmät äänet ilman isompia moottoripuolen muutoksia, "putki pois/poikki" äänet kyllä tiedän Wink mutta tuollanen ei hyväksytty vaimennin mc:ltä varmaankin ajais asian?
Nöyrin anteeksipyyntöni kaikille Soliferian päivittymistä odottaneille Sad Tarkoituksenahan oli päivittää sivusto jo joululoman aikana, mutta tulikin sitten kaikenlaista muuta menoa ja itse loman jälkeen oli kaikenlaisten koulutehtävien kanssa kädet täynnä tekemistä.

Sen verran kuitenkin on homma jo päässyt edistymään, että olen saanut jo osan noista Solifer-mallien tiedoista laajennettua ja lisäksi puuhastelen nyt para-aikaa noiden kustomointi- yms. ohjeiden kanssa. Pitäkää silmät auki, sillä lähipäivinä tapahtuu!
asiaa nyt näköjään jo löytyy tietoa kustomoinnista ja muusta mukavasta
hyvät sivut ovat kyllä nämä soliferian sivut Razz
Täältä foorumiltahan ei pääse suoraan takaisin itse Solifériaan!!
Viittisitkö piibii laittaa suoran linkin tänne foorumin pääsivulle joka johtaa Soliférian pääsivulle niinkö silleen, että kirjautunut käyttäjä jää kirjautuneeksi!?

t. Masku-Mas
Masku-Mas kirjoitti:Täältä foorumiltahan ei pääse suoraan takaisin itse Solifériaan!!
Viittisitkö piibii laittaa suoran linkin tänne foorumin pääsivulle joka johtaa Soliférian pääsivulle niinkö silleen, että kirjautunut käyttäjä jää kirjautuneeksi!?
Tehty! Soliferia-logoa klikkaamalla pääsee nyt takaisin Soliferian pääsivulle. Tuohon toiseen ongelmaan taas auttaa se, että panet kirjautuessa ruksin kohtaan "Kirjaa minut aina sisään automaattisesti".
Tuossa olen katellut noita Solikoiden teknisiä tietoja niin suurimmassa osassa mopojen tietoja ei näy kuvat ollenkaan! Tulee vaan tyhjä ruutu ja kuvan nimi. (MoZilla Firefox kuvat, jotka ei toimi näkyy ruutuna)
Lisäksi, että Soliféria ei oikeen toimi Internet Explorerilla.

Tässäpä taas muutama asia...

t. Masku-Mas
Masku-Mas kirjoitti:Tuossa olen katellut noita Solikoiden teknisiä tietoja niin suurimmassa osassa mopojen tietoja ei näy kuvat ollenkaan! Tulee vaan tyhjä ruutu ja kuvan nimi. (MoZilla Firefox kuvat, jotka ei toimi näkyy ruutuna)
Korjasin nyt nuo kuvat kuntoon, tosin Solifer Export -malliin en tähän hätään löytänyt mistään kelvollista kuvaa (kaikki edelliset kuvat olivat Thermomat -mallista). Huomasin myös, että tuon Solifer Speed -mallin tiedot ovat aivan sikinsokin. Korjaan tuon myöhemmin.

Lainaus:Lisäksi, että Soliféria ei oikeen toimi Internet Explorerilla.
Hmm... mikä versio sulla on käytössä? Itse olen testannut sivuja IE:n kuutosversiolla ja itselläni nuo näkyvät ihan ok.

Mitkä kohdat sivustosta ei näy omalla koneellasi oikein?
Mulla on Internet Explorerin 6 piste jotaki versio. Elikkä uusin kutosen versio.

Toivoopi Masku-Mas
mahtavat sivut on kyllä ja nyt näkyy olevan tuolla mallitiedoissa omanikin mopon kuva Razz solifereita harrastaville erinomaiset sivut kiitokset soliferian sivujen tekijälle minun puolestani Cool
Kirjautumatta vastaaminen pitäisi estää, ainaki galleriassa spämmibotteja.
Allekirjoitusten rivimäärää voisi rajoittaa, ikävää kun viesti 1-2 riviä ja allekirjoitus 6 riviä.
Jos foorumisoftalla mahdollista, niin sellainen viimeisimmät viestit toiminto olis kiva, että tulisi lista uusimmista viesteistä kuten esim. tässä , siinä alalaidassa on: Näytä keskustelualueen viimeisimmät viestit.

Hyvä että on solikoista oma foorumi, tietopankissa ois voinu käyttää valmista wikipediaa.
Etusivulla oleva "päivän kuva" voisi oikeasti olla päivän kuva, tai sitten nimeksi viikon/kuukauden kuva Nauru
Sivut: 1 2