Soliferia

Täysversio: Export 1961-62
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Alright, kuten jo jotkut tietävät, olen jo pitkän aikaa puuhastellut frendin legendamopon parissa, ja on pari kertaa tullut kysyttyä sitä sun tätä exposta. Tällä kertaa ajattelin pistää tänne kaikki semmoiset kysymykset mitkä on tärkeitä projektin jatkuvuuden takia.
1. Miten sellainen "vanhanmallinen" tukijalka saadan irti tekemättä mitään suuria virheitä, taikka käyttämättä voimakeinoja?
2. Mikä on paras halpa tapa kiillottaa moottori?
3. Miten saisi ruostuneen pakoputken näyttämään siistiltä? Äänenvaimennin siis ei ole yltäpäältä ruosteinen, vaan vähän syvempä ruostetta on ollut monissa kohdissa, joka on jättäny pinnan sellaseks appelsiininkuoreks. Hopeanvärinen lämpospreymaali on täyttä paskaa joka lähtee irti vaikkapa paperilla vetäisemällä, siis oikeasti :P. Pitääkö kärrätä jollekkin kromattavaksi vai onko tähänkin kotikonsteja?
4. Onko grimecan takanapa tarpeeksi leveä tälle takahaarukalle?
5. Ei kukaan tietäisi missä myytäisiin tai sattuisi myymään vanhan mallin export pakkareita?
6. Express sylinterille sopivaa alkukäyrää haen, voin vaihtaa sen thermomaatiin käyrää vastaan tai pulittaa sopivan hinnan siitä.
7. Miten luultavasti rikkinäisen töötin saa korjattua? Pitääkö ostaa uudet osat vai voiko sen korjata näpertämällä?

Kiitos jo etukäteen.
2=uskoisin että ensin vähän karheammalla sitten vain hienoimmilla ja lopuksi hiontatahnalla.
5 ja 6=voimakoneelta taitaa löytyä kumpiakin.
7=kannattaa tutkia siellähän voi olla vain johdot hapettuneet/irronneet.