Noniin kun solikan sytytystulpan puhdisti ja säätösuutinta vähän katottiin. Kun lähettiin kokeilemaan miten kulkee ei se ylämäkeä jaksanut mennä ylös, vaikka säädettiin. Niin missä vika??
Mitä oireita ilmenee? Koita uudella tulpalla ihan ensimmäiseksi.
Niin ja jos puola on huonossa hapessa niin moposta häviää tehot?
Nevada kirjoitti:Mitä oireita ilmenee? Koita uudella tulpalla ihan ensimmäiseksi.
Ei se pakoputki enään pauku. Lähteen nykyään niin helposti yhdellä hennolla polkaisulla käyntiin. Sillä pystyy vähäsen ajamaan tasasella. Mistä sais uusia tulppia??
No uuden tulpan saat paikallisesta liikkeestä mitä siellä asuinsijoilla sattuukaan olemaan. Kysy joltain paikalliselta mistä niitä saa josset netistä lähde tulppaa tilaamaan.
Varmaan pitää mennä Lappeenrannasta ostamaan se tulppa.
Nii, rautakaupoissa on usein Luvattoman huono tulppavalikoima. Itse olen autokorjaamon yhteydessä olevasta liikkeestä ostanut tulpat.
Niin hän niissä sä on ja ei ne ees tulpista tiedä paljon mitään!
Jep... Ja hyvää juhannusta kaikille, pojat vielä kaljoissa?
edit: monta kertaa tyrkytetty moottorisahan tulppaa ja ties mitä jos kysyy. Että kannattaa tarkistaa mitä ne koittaa tarjota.
Ja kannattaa ostaa kerralla useampi tulppa niin ei mene päivä pilalle jos moposta hajoaa tulppa
Jep, itellä tulppia kymmeniä jotka käy suzukiin eli niitä pitkäkierteisiä eeässiä... Solikkaan kuitenkin tarvi aina lyhytkierteisen hooässän jota ei ihan joka liikkeessä ole. Itellä aina useita vanhoja tulppia ja yleensä yksi täysin uusi tulppa mukana työkalulaatikossa
joo meillä on sama juttu papiskassa.
Jotenkin suutinta kääntö pienemmälle niin sitten se jaksaa vetää mäen ylös.
outo juttu kun jos käännät pienemmälle niin kierrokset lisääntyy ja vääntö huononee mutta jos käännät suuremmalle niin sitten on toisinpäin.
mopomies kirjoitti:outo juttu kun jos käännät pienemmälle niin kierrokset lisääntyy ja vääntö huononee mutta jos käännät suuremmalle niin sitten on toisinpäin.
Siinä oli melkein täysillä.