Soliferia

Täysversio: VIII Sawolaeset perinnekonepäivät 14-15.6.08 Koljonvirralla
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Onkos kukaan käyny tuolla? Ite löysin sieltä tänään solikan laskemattoman, hyväripaisen ja hyväkierteisen kannen pahan päivän varalle. Lisäksi sieltä löytyi solifer-kalenteri 2008
Hyväkierteisen kannen?????
Meinaa vissiin tulupanreiän jenkoja. Paha vaan ku on oulun kanssa päällekkäin nuo.
Joo tulpanreiän kierrettä tarkoitin.
Itse kävin siellä ku kerran asun vieressä. Oisivat voineet mainoksesta jättää pois 'suuri rompetori' nimen ja laittaa 'suuri mummojen vaate tori'Hymy Ja pääsymaksun ois voinu kertoo aikasemmin... itse jätin lapun ulkopuolelle pöydälle että joku saa ilmaisen sisäänpääsynCool

No olihan siellä jotai pikkusia osia solikkanki ja kirjallisuutta, mutta lähinnä moottoripyörän osia ja vaatteita. Oisi edes voimakone tullu paikalleSmoke
Ehkä varsinaisilla rompepäivillä (syksyllä) on paremmin mopon osiaRazz
Oulussa meinasivat että Urkonen keskittyy enempi nettikauppaan,voimakone nimittäin
tunskamies kirjoitti:Itse kävin siellä ku kerran asun vieressä. Oisivat voineet mainoksesta jättää pois 'suuri rompetori' nimen ja laittaa 'suuri mummojen vaate tori'Hymy Ja pääsymaksun ois voinu kertoo aikasemmin... itse jätin lapun ulkopuolelle pöydälle että joku saa ilmaisen sisäänpääsynCool

No olihan siellä jotai pikkusia osia solikkanki ja kirjallisuutta, mutta lähinnä moottoripyörän osia ja vaatteita. Oisi edes voimakone tullu paikalleSmoke
Ehkä varsinaisilla rompepäivillä (syksyllä) on paremmin mopon osiaRazz

Olen täysin samaa mieltä tuossa hintajutussa; olisivat saaneet kertoa aiemmin, että pääsymaksu on 8 euroa. Menee rompetori/kirpputorirahat pelkän lipun maksuunSad
Onneksi tosissaan löyty se solifer-kalenteriHymy
Jos joku on menossa sinne ostamaan osia johonki mopoo nii suosittelen et pysy kotona nii ei tuu katkeralle päälle ku menee ostaa kalliit liput. Näky tuolla yks exportti olevan ja sm mut en kyl muita nähnyConfused