Soliferia

Täysversio: Valtakunnalliset Weteraanikonepäivät Oulaisissa
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2
Onko tuonne tulossa Soliferisteja? Katsojana vai esittelijänä?
Itse ajattelin viedä solikan näytille, jos saan isän ottamaan sen autoon(120 km pitkä matka solikalla), sais vapaalippuja, ja olishan se hienoa.
Tuolla kun ajetaankin, niin onkohan Solifereilla juhlan kunniaksi paraatiajo?
Ite oon ainaki tulossa katsojana ja EHKÄ esittelijänä saa nähdä ottaako eno mun solikan kyytiin ku ottaa oman pappatunturinsa jonka osti viime kesänä oulaisista samasta tapahtumasta, pitääkö sinne ilmotella että tuo näytille vai pitääkö vasta paikanpäällä sanoa että tuo moponsa sinne esiteltäväksi? Viime vuotiset veteraanikonepäivät oli varmaan parasta mitä oon kokenu Nauru
Kyllä sinne pitää ilmoittaa jollekkin, jos on tulossa esittelemään, jossakin oli paljon yhteystietoja, mutta hukkasin sen sivun.
Lainaus:Kyllä sinne pitää ilmoittaa jollekkin
Vai nii, minä oon vaan ajanu sisälle ja pukannu mopon parkkiinNauru Ruuat ja kahvithan sieltä saa ku on esittelijänä.[/quote]
speed90 kirjoitti:
Lainaus:Kyllä sinne pitää ilmoittaa jollekkin
Vai nii, minä oon vaan ajanu sisälle ja pukannu mopon parkkiinNauru Ruuat ja kahvithan sieltä saa ku on esittelijänä.
[/quote]

No sehän on hyvä, siellähän tulee osteltua kahvia ja makkaroita kuitenkin aika lailla! Tässä on linkkiä wanhan woiman sivuille: http://www.wanhawoima.fi/1
Kyllähän se pitää minunki ottaa solikka matkaan ku kerran se Solifer vaan täyttää 50v !
Ja on tuo omakin solikka nyt ees jonku näkönen Nauru
En muista oliko parkkimaksua, esittelijöillä ei varmaan ainakaan? Tietääkö joku?
Onkohan solikka kulkuetta, tarvii säätää sytytykset kohilleen jos aikoo käyntiin laittaa (komeasti ykkösellä siis).
Kätevä jos ei tarvi ilmottaa.
Kyselin voimakoneelta että tulevatko ne oulaisiin tänä vuonna niin Urkonen vastasi että ilmeisesti eivät pääse tänä vuonna.. harmi kun olis ollu rahaaki joku satanen että ostelis kunnolla voimakoneen putikista..mutta ei
Offtopic
Itse olen vain kerran voimakoneelta ostanut suoraan kojusta... Se oli Rautalammella (keskisuomi) järjestettävillä rompepäivillä. Taisin ostaa ketjunsuojan joka vieläkin tosin on käyttämättä...Nauru
Onko väliä milloin tuo mopon näytille, tarviiko tuoda heti perjantaina? Onko paikalla jotain valvontaa, voiko jättää mopon yöksi sinne. Ei joka päivä kehtaisi ajella 120 kilsaa.
Vastaan itselleni, veteraanikonepäivien esitteessä lukee: Soliferin 50v juhlien johdosta näyttely perinnekeskuksessa. Kai siellä on lukot ovissa?
Olipahan vaan suht harvinaista kampetta näytillä.Taiskin olla ihan ainutkertanen näyttely
Niin oli. Todella hienoja etenkin vanhimmat speedit.
SM mallivuotensa 83 erikoisvärityksellä vaan puuttui. Harmittaa kun en sitä saanut näytteille. Olihan se kerhon johtajakin oikeanmerkkisen laittanu Wink
Juu ihan normi kamppeita. 60 ja 61 speedi ja joku 58 mäkimalliBig grin
Minkä kerhon johtaja?
Wanhan voiman. Niin minä ainakin olin kuulevinani kun kertoivat solikasta. Ainakin jollakin oli speed siinä, olin kuulevinani että sanoivat olevan johtajan.
Sysi kirjoitti:Wanhan voiman. Niin minä ainakin olin kuulevinani kun kertoivat solikasta. Ainakin jollakin oli speed siinä, olin kuulevinani että sanoivat olevan johtajan.

Tarkoitatko sitä alikessua joka oli ympäriajossakin keulilla?
Sivut: 1 2