Soliferia

Täysversio: Täysentisöinti vai alkuperäiskunto?
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Mietinpäs tässä, että olisiko parempi ylimaalata ja laittaa täydellisesti uusiksi tuo oma SM (tietenkin alkuperaisen näköiseksi), vai olisko arvokkaapi nykyinen alkuperäiskunto.Autopuolellahan tuollaisia orkkiskuntoisia himoitaan, mutta mopot on minun näkemän mukaan useimmiten kokonaan entisoityjä (tähän ei lasketa teiniräpellyksiä eikä kokonaan huoltamattomia).
Kivempihan se ois katella kokonaan uudenveroista, mutta alkuperäisyys on kans hienoa.

Ja onko se alkuperäinen vain ruosteineen päivineen, vai voiko paikkamaalata, jos ei kokonan ylimaalaa ja onko muuten 81-eteenpäin SM:issä mitään änärin sisällä, kun näyttää tuo oma siltä, ettö joskus ois käytetty auki ja mitään ei ole sisällä, arveluttaa että saakokaan tuota alkuperäiseksi.
ainakin mulla on ihan alkuperäinen.
___________________________
Perkele kaasuvaijeri meni poikkiEvil or Very Mad
No onhan se täysin alkuperäisenä harvinaisempi-->arvokkaampi. Mutta omasta mielestä kannattaa hoitaa ainakin ruosteet pois, tai älä anna ainakaan ruosteen levitä tai syödä osia.

Ps. Kiitti vaan tosta teiniräpelyksestä Nauru Nimittäin onhan tuo minun menopeli teiniräpellys kun teini sen on kunnostanutkin Wink Ei vaan, ymmärsin mitä ajoit takaa...
Teini oon minäki Hymy
Lainaus:onko muuten 81-eteenpäin SM:issä mitään änärin sisällä
Mutta tiiätkö tuosta änärin sisällöstä, kun sulla on melko alkuperäinen vissiin (projektitopicin perusteella). Ei kyllä tämä kysymys liity paljoa tuohon otsikkoon, mutta ei kehtais tehä kovin montaa aihetta.
Kannattaa entisöidä kokonaan niin se kestääkin sitten pidempään. Kunhan ei entisöi paremmaksi kuin tehtaalta tullessaan Nauru