Soliferia

Täysversio: Solifer Export automaatti
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Olisi tarkoitus saada taas ajoon noin 83 vuosimallia automaatti exportti. Pitäis kaasari ongelmaan perehtyä ja kipinä etsiä että saisi uskollisen kulkijan liikenteeseen. Sit olisi viel muuta pikkuosa jotka tarvisi kanssa löytää...
Mistäköhän löytyis sopiva ryypun vipu tohon ohjaustankoon kiinnitettäväksi?
Entäpä nopeusmittarin vaijeri, se mitä moposportista saa ei ainakaan ollut sopiva?
Kauan myös kateissa ollut käynnistyspolkimen jousi jo löytyikin foorumia lukien Hymy
Nopeusmittarinvaijeri ja ryypynvipu löytyy voimakoneelta. Onkos tuossa solikassa 90mm maillard navat? Olisi 2 paria ylimääräisiä kenkiä, täysin käyttämättömiä myynnissä. 2paria yhden parin hinnalla.
Ok täytyy käydä voimakoneen sivuja viel tarkemmin selaamassa Hymy
Tossa on muistaakseni 105 mm navat.
Mistäs muuten löytäis Encarwi S85 / 12 mm-kaasariin suuttimen ja minkäs kokoista suutinta noissa on yleensä käytetty?
Käviskö siihen tuo säätösuutin----> http://www.mc-scatter.com/catalog/produc...s_id=10619

Itselläni ei oo kyllä kokemusta EncarwistaConfused
Onko noilla mitä eroa kun varaosakuvaston mukaan <- 1976 on eri suutin ja sit 1977 -> eri suutin, muuten kasaareissa on samat osat... Et olisiko toi sit sopiva http://www.mc-scatter.com/catalog/produc...s_id=10619 kun se osastossa vm. <-1969?
http://www.mc-scatter.com/catalog/produc...s_id=10619 Tilaa vain tällainen suutin.. Itellä on ja toimii
Ok, täytyy varmaan toi hommata vaikka mahdollisemman alkuperäiseksi ton mopon yritän saada, et toi suutin nyt niin iso poikeama ole, mut kyl jonkunen kerta on tullut eri varaosa liikeistä tota encarwin suuttimia kysäistyä...
Mitens toi säätösuutin sit käytännössä toimii, kun en ole sellaiseen koskaan tutustunut. Eli onkos se kuinka helppo sit kohdilleen säätää?
no ohjekirjan mukaan "totutus-suuttimena" on 48 jota käytetään niin kauan kuin totutus-ajo/sisään-ajo loppuu jolloin tulisi vaihtaa 46. vaikkakin kukin kone on omanlaisensa ja oikean löytää kokeilemalla. joten säätösuutin helpoin ratkaisu. jos ei todellakaan halua tilata pussillista noita suuttimia.
btw. itsellä ois kysyttävää vähän noista exportin jarrukengistä.. tuleeko ihan alkuperäisiinkin vanteisiin eteen ja taakse nuo maillardin 105mm? ei ole ollut vielä aikaa aukoa niitä vaikkakin sekin kyllä tulee eteen Razz
Säätösuutin löytyy myös meikäläisen Exportista, juuri tuollainen kuten Ledski mainitsi.
Tuossa vm. 1981 mikä mulla on niin on noi 105 mm navat alkuperäisinä, ellei vaari sitten ole uutena vanteita vaihtamaan mennyt... Vanhemmista Exporteista en tiedä.

Expo kirjoitti:btw. itsellä ois kysyttävää vähän noista exportin jarrukengistä.. tuleeko ihan alkuperäisiinkin vanteisiin eteen ja taakse nuo maillardin 105mm? ei ole ollut vielä aikaa aukoa niitä vaikkakin sekin kyllä tulee eteen Razz
oisko myödä mulle sokifer export automaatin kaasaria kuolis tatrkotus yks rekisteri mopo saada lisää Nauru
Voisiko joku auttaa minua, kun minulla on Solifer Export Automat ja siinä on Dellorto 14.14L kaasari ja sei ei tahdo jaksaa käydä tyhjäkäynnillä käynnissä muutakuin jos ei ole ryyppy päällä, mutta kun ottaa ryypyn pois päältä niin se sammuu heti. Niin osaatteko neuvoa voisiko tuolle kaasuttimelle mitään tehdä että se pelaisi tai osaatteko suositella minulle jotakin muuta kaasutinta esim. joku Bing kaasari? Alkuperäistä kaasutinta minulla ei ole eikä tahdo mistään löytyä.Sad