Soliferia

Täysversio: Keuliminen yms. temput soliferilla
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2 3
ledski kirjoitti:itellä menee sillä tomaatilla tapeilta noin 150 metriä ja sämällä menee varmaan tuplaten

No tuota en kyllä usko, pakko myöntääNauru
Laitappa keulimisvideoita galeriiaa!
tunskamies kirjoitti:
ledski kirjoitti:itellä menee sillä tomaatilla tapeilta noin 150 metriä ja sämällä menee varmaan tuplaten

No tuota en kyllä usko, pakko myöntääNauru
Laitappa keulimisvideoita galeriiaa!

Juu Mäkin haluaisin nähäNauru
Ei pidä paikaansa et automaatilla 150m Nauru videoo.[/b]
Pakko vielä lisätä jos keulit tomaatilla se yli 150m ni mä keulin räkäkännissä 500mNauruNauru
no jos sä keulit räkäkännissä 500m niin minä keulin sammuneena 1000mNauruNauru
viime talvena solikalla ei tarvinnu tehä muuta ku vaihtaa vaihetta nii lähti takapää nätisti luisuun
Ei mulla tarvinnu vaihettakaa vaihtaa. Viilattu vakio, huiput 35.
eikö vakiona pitäs mennä ainakin 45 miten sulla menee vaan35???
soturi kirjoitti:eikö vakiona pitäs mennä ainakin 45 miten sulla menee vaan35???

välit ratkasee kaiken....Smoke
hölmöä pitää semmosia super kiihytys välejä kone vaa huutaa koko ajan
Vakiovälit oli paikollaan 10/35. Laitappa oma solikkasi täysin vakioksi ja kato mitä kulkee?
Sysi kirjoitti:Vakiovälit oli paikollaan 10/35. Laitappa oma solikkasi täysin vakioksi ja kato mitä kulkee?

näin on sillä siihen aikaan kun oikeita solikoita tehtiin niin suurin sallittu nopeus oli 35km/h
Ei ollu, aikoinaan kyllä kun piti olla polkimet, oli maksiminopeus 25 km/h, mutta minä en ole kuullut tuosta 35 rajasta koskaan. Lähteitä?
Eikös se raja ollut 40km/h? Kun noissa vanhoissa tm:ssä oli mopovertailu niin suurin osa kulki yli 35km/h.
se vanha raja oli 40 ite en oo ikinä kuullu 35 rajasta ja kyllä solikan pitäs mennä vakiona vähintään 40
Sivut: 1 2 3