Soliferia

Täysversio: Moottorikelkat
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2 3
Onko sinulla moottorikelkka?
Mulla on Ski-Doo 380 Touring ja Ski-doo GTX 550f Touring
Tänä päivänä ainakaan täällä etelä-suomessa ei kelkalla tee yhtään mitään. Saattaa ajokausi olla parhaimmillaan jopa 3vk vuodessa. :/ Pohjosessa varmasti hyvin käyttökelpoinen laite. Täälläpäin melkeen jokainen kelkkoja myynyt liike on lopettanut niiden myymisen viimisen 5v aikana...
Éi siellä etelässä kyllä kelkalla enää mitään tee, kelit nii pyllystäSad
Täällä pohjois-savossa vielä jokumoinen talviRazz Vähä on solifer miehillä kelekkojaNauru
Semmonen solifer-kelkka olisi kivaNauru http://www.veteraanikelkat.net/solifer.jpg ja siinä kuva.
onko tuo oikeesti soliferin valmistama?Smoke
Oiskoha solifer vaan maahantuoja/kasaaja
Ski-Doo gtx 380 touring löytyy.. En kyllä sinne etelään aio muuttaa ku siellä niin paskat talvet!Neutral
ei mulla ole, mutta isällä on polaristrail touring 550
Haluaisin tietoja Winha 80??? Minä vuona on valmistettu, paljonko kulkee?? onko paljon tehty?? Ja muutakin tietoa.
solifer sm80 kirjoitti:Haluaisin tietoja Winha 80??? Minä vuona on valmistettu, paljonko kulkee?? onko paljon tehty?? Ja muutakin tietoa.
Kysyn vaan siks, että sedällä juri semmoinen winha ja se ostaa sen tilalle lynx joten winhaa ei tartte niin voisin ostaa sen.Nauru
Tietääkseni pirun vanha, ei varmaan kuljekkaan kovaa. Eli kuten solikka, historiallisesti arvokas.
muistaakseni 2-syl työkelkka pitkä matto ja kulkee n.60km/h.
oishan se kelkka ihan kiva mutta ei sillä tee mitään ku ei sada nykyään ees lunta
Mitä asut hevonpercssä. Oulussa ei viime talvena ollu kyllä paljoa lunta, mutta pudasjärvellä saattoi ajella kelkalla aika paljon.

Lynx GLX 5900 mustana löytyy mummulasta.
papallani oli joskus winha550 503 rotaxin 2-pyttysellä koneella.. oli kuulkaas helvetin kova vehe kunnes fööni meni sököks ja se leikkas kiinni, winha seisoo vielläkin pappavainaan ladon vieressä, oon miettiny et joskus teen remontin siihen, huiput oli reilut 100km/h
Sivut: 1 2 3