Soliferia

Täysversio: paras solifer
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2
mun mielestä ainaki ts on paras
Itse kallistun SM:n puolelle vaikka nuo kaikki on hyviä.
kyllä sm on kovin
Sm voittaa kaikki! Varsinkin 82
sm on paras!
Joo en ollu yllättynyt vastauksesta Hymy Vaikka eihän tuossa ts:ssässä paljoa eroa ole, joittenkin mielestä tuo muovilokari vain parempi, tarkoitan nyt siis sitä ts:ssää missä ei sm:mmään ole juurikaan eroa.
Ts:ssää kai sitä pitää äänestää kun itellä semmonen onNauru
Äänestin Exporttia, ihan ulkonäkö syistä. Käyttöpelinä paras olisi varmaankin Speed/SM, hyvä ajettavuus ja helppo huoltaa avonaisesta rakenteesta johtuen.
sm on solikoiden aatelia
Sm tai Ts yhtä jees kunhan on runkokehto, sääli vaan että runkokehdollisissa joutuu koko moottorin irrottamaan jos haluaa pytyn irti.
SolikkaJee kirjoitti:Sm tai Ts yhtä jees kunhan on runkokehto, sääli vaan että runkokehdollisissa joutuu koko moottorin irrottamaan jos haluaa pytyn irti.

siis kehtorunkoNauru
SolikkaJee kirjoitti:Sm tai Ts yhtä jees kunhan on runkokehto, sääli vaan että runkokehdollisissa joutuu koko moottorin irrottamaan jos haluaa pytyn irti.


Itse en ole kertaakaan ottanut koko konetta irti kun olen pyttyä aukaissut, kun tuon kehtorungon "kehdon" yläpäänkiinnitysmutterin on ottanut irti, niin kehto on hypännyt pari senttiä eteenpäin jolloin pytyn pystyy ottamaan irti ilman koneen irroittamista.
kyllähän se sm on niin kova peli
Solifer export vm60 on paras
solifer sm on paras varsinkin 86 Mosh
Sivut: 1 2