Soliferia

Täysversio: Teline mopon huoltoon
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Onko teillä jotain telinettä (ostettua/itse kyhättyä) jossa mopon huolto, maalus, yms. toiminnat käy helpommin?

Jos on niin millaisia, mistä ostettu/tehty?
Kuva?
Laita mopeti ison pölkyn päälle tai narusta kattoonNaughty
Köyhän miehen taktiikat......Naughty
http://www.dice.fi/images/tuotekuvat/moo...opukki.jpg

Itselläni ei kyllä tuollaista ole, mutta olisi hyvin kätevä. Tein mää polkupyörään kolanrungosta tommosen Hymy
Itellä puisen pukin päällä yleensä. Joskus laitan vaijeriraanalla kunnolla ylös.
Onhan noita konsteja vaikka minkämoisia. Joskus kun kiristelin solikasta ketjut niin nostin sen kaljakorin päälle (kori oli ylösalaisin eli pohja ylöspäin) Totesin muuten ihan toimivaksi.
mullakin jos on pitänyt ketjuja kiristellä tai takaratasta vaihtaa niin oon nostanu solikan semmosen vanhan pilkkipöntön päälle, jolloin takarengas nousee se 25 senttiä maasta. ja jos on etupyörää pitänyt käsitellä niin narusta kattoon roikkumaan koko mopo Nauru.
mulla on ukon kanssa ollu puhetta että keväällä rakenneltas sellanen hydrauliikalla toimiva nosturi että sais mopoo laitettuu suorilta jaloiltaNaughty ei tartteis mennä enää lattian tasolle leikkimään
semmonen ois muuten aika siisti! tarviis vaan jotain nappii painaa niin nousis mopo ilmaan Nauru
niin ukolla ku sattuu noita hydrauliikka pumppuja olemaan muutama ylimääräinen nii jos aikaa on nii sellanen pöytä olis tekeilläHymy