Soliferia

Täysversio: Kisakampura
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2 3 4
Ostin just solleen koneen ilman sylinteriä.Mistä erottaa kisa-ja tavallisen kampuran kiertokankineen toisistaan,vai näkeekö sitä päältäpäin mitenkään? Myyjä sanoi ostaneensa sen kauan sitten moposportista,muttei muistanut tarkemmin kun kone oli seissyt nurkissa niin kauan.
Kisakampurassa kiillotettu kiertokanki ja sen molemmissa päissä neulalaakeri.
Muuten, tuola 50cc.nl sivulla on nuita tomoksen osia, niin onko niistä joku tämän solikassa olevan koneen ku siellä on esim 4tl, a3, a35, a55, atx50, s25 ja tsr50
atx50, 4tl ja BT50 on ainakin samalla koneella. a3 ja a35 on automaattikoneita. Tuossa automaatti-solikassa ja automaatti-Exporteissa on tuo a3 moottori.
joo ok, eiku mietin vaan että jos tilais joskus tuolta jotain nii tietää vaan oikeen mallin Wink
Käykö tää solikan vakio kampuraan? Confused
http://tmi-janikaasalainen.com/product_i...ucts_id=60
tunskamies kirjoitti:Käykö tää solikan vakio kampuraan? Confused
http://tmi-janikaasalainen.com/product_i...ucts_id=60

Mielestäni ei käy koska eikös tunturissa ollut alapäänlaakeri 14mm ja solikassa 16mm?
Specialisti kirjoitti:Kisakampurassa kiillotettu kiertokanki ja sen molemmissa päissä neulalaakeri.

Tuonhan vois sitte ainaki kiillottaa ku koneen avaa Mosh
joo-o mutta onkohan tasapainossa enään sen jälkeen?
Mutta onko paljoa hyötyä?
Kiertokankea ei saa mennä sorkkimaan millään viilalla tai lähteä hiomaan. Pintajännitys häviää ja kanki vain heikkenee siitä.
Nevada kirjoitti:Kiertokankea ei saa mennä sorkkimaan millään viilalla tai lähteä hiomaan. Pintajännitys häviää ja kanki vain heikkenee siitä.

Tiittasen virityskirjassakinhan sanotaan että kiertokangen kiillottaminen ei kannata koska niinku Nevada sano pintajännitys häviää ja siinä ei oikeastaan ole järkeä Nauru
no mutta se vain pitäisi karkaista uudestaan. ne teki kilpa-autojen kiertareille silleen että kaikki ylimääräinen tavara pois ja kiillotus ja sitten uusi karkaistus.
käykääpäs muuten kahtomassa nalle puchin galleria motot.net:issä siellä on (itse??) kiillotettu kiertokanki!
Nii, kaikkeehan voi tehä jos on taitoa ja vehkeitä. Mutta oletetaan nytten että tavallisten virittäjien taidot ei riitä kaikkeen. Se karkaiseminen ja päästäminen kiertarille ei varmaan ole mikään ihan yksinkertainen homma.

Ja ompa noita -alumiinisiakin- kiertareita olemassa esim sassiin ja hyvin neki pelittää ja näin... Mutta itse ainakaan en menisi keventämään tahi kiillottamaan kiertaria. Mutta jos on taito on hanskassa että saa samat ominaisuudet takasin kun ennen kiillotusta niin mikäettei! Hymy
joo mutta hyöty on varmaan aika marginaalinen vaivaan verrattuna!
minkähänlainen kytkin satsissa oikein on viritystä ajatellen sillä niissähän on isot ne massapinnat?
Sivut: 1 2 3 4