Se pitää vain lyödä läpi (se 23), Osa 24 katkeaa, ja se täytyy vaihtaa uuteen sitten kun taas kasataan.
Kasatessa osa 24 täytyy niitata tiukasti siihen reikään paikoilleen.
Selvä homma

. Miten sen katkenneen tapin saa sitten pois tuosta puikosta?
poraat sen pois vaan;uuden tapin saat messinkijuotostankosta
ok. Kiitos vastauksista

.
vähän ot mutta akseleihin liittyen. onko kellään konetta nyt auki, kun minulla meni sovitusprikkojen paikat sekaisin

en tiedä kuinka monta menee kunkin akselin päähän. jos jollain on kone auki niin viitsisittekö vilkaista?

olisin kiitollinen.
netti on täynnä räjäytyskuvia ( :
joka moottorihan on yksilö eli voi olla eri määrä/eripaksuisia simmejä/aluslevyjä,ja kulumisenkin takia voi joutua lisäämään prikkoja...
ok ja kiitos. paitsi että kun joskus katsoin räjäytyskuvista että olisko niistä näkynyt, niin en muistaakseni nähnyt sovitusprikkojen määrää niistä kuvista.
Olikohan ne prikat joka akselilla eri kokoisia,siitähän vois päätellä.