Soliferia

Täysversio: metrakit 50cc sylinteri
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Elikkäs kertokaa kokemuksia tästä sylinteristä. Olisin ostamassa kyseistä sylinteriä ja pitäis tietää onko kannattava ostos vai ihan paska. Ainakin männänrenkaat on L-profiilia eli ne on persiistä. Ja potkiiko vakio aukoilla hyvin vai pitääkä viilata ennen kun pierasee kunnolla?
Kuulemma sillä ei saa paljookaan tehoa verrattuna vakiosylkkään. Tietty viilalla luulis saavan jotai potkua ja uskaltaahan sitä viilatakin mieluummin ku vakiopyttyyn, ku ei tuhoudu mitään korvaamatonta Smoke
Ei paljoo kannata uskoa tollasia kuulemma juttuja, voin kertoa että tehoa tulee lisää tosi paljon,ilman viilaakin!!!
Joo, oot varmaan oikeessa. Hyvä jos tuo tehoja.
Mulla oli toi pytty suppanassa viilaamattomana ja kulki tosi hyvin verrattuna vakioon .Nyt toi sama pytty on porattuna ja viilattuna mun SM:ssä ja kulkee vielä paremmin!
Miten tuota kannattais viilata?
Kokeile alkuun siistiä vaan kanavat ja imukaula ja muotoile kaikki tiivisteet sopiviksi,ettei jää mitään kynnyksiä.En uskalla antaa mitään mittoja viilauksista,ettei tarvii sitten käydä syyttelemään,mutta tätä kannattaa ensin kokeilla,auttaa jo ihan kivasti.Mulla oli toi imukaulakin tosi törkeen näkönen sisältä
Tietääkö joku että kannattaisko metraan jos ostais nii laittaa joku tomoksen tehomäntä jos ne männän renkaat on paskat.
_zheigginen_ kirjoitti:Tietääkö joku että kannattaisko metraan jos ostais nii laittaa joku tomoksen tehomäntä jos ne männän renkaat on paskat.

Metrassa on 4 huuhtelukanavaa, vakiopytyssä vain 2. Menee virtaukset persiilleen Tomoksen tehomännällä.
joo ok...
Paljon kannattaa Metra Kit 50cc setistä maksaa ?? Ja saisko sillä solikan kulkee helposti tasamaalla noin vähän reilut 50km/h Nauru?