Soliferia

Täysversio: Temppuja
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Pistäkääh'n tulemaan ohjeita temppuihin! Shocked Kuten keuliminen ja niinedespäin.
Jos keulia haluaa nii 2sisään ja paino taakse, hiukan kierroksia ja kytkin irti
se on yks tapa
Tässäpä niitä on:
http://koti.mbnet.fi/joetail/index2.html

Käsittääkseni tuo ylemmässä viestissä mainittu "kytkinpommi"(kytkin äkisti irti + kaasua) ei tee hyvää kytkimelle.
Ei munkaa mielestä ainakaan hyvää tee!
ei sitä niin äkkiä pidä irrotta voi sen päästää nätistikkin kuhan vaan antaa tarpeeks hanaa
Ei sitä tarvii sillei räväyttää, vähän hitaammin päästää ja kunnon nykäsy ni on keula ilmas. Solikal paljon vaikeempaa ku derbillä :S. Solikal kyl jalat maas saan keulittuu niin paljo ku suoraa riittää, mutta tapeilta en saa nousemaan kunnolla jostain syystä.
sama vika. pitäs varmaan olla vähä enemmän ytyä pytyssä
mä saan keulitettua jalat tapeilla noin 10 metriä tolla mun automaatti exportilla.Nauru ensin hiljainen vauhti sitten kaasu pohjaan ja riuhtaistaan keulasta. kannattaa varoa sitä riuhtaisua jos on esim hieman paska tanko voi nimittäin katketa.Nauru nimimerkillä kokemusta onCrying or Very sad
No kyl pitää aika paska tanko olla! Confused
kyllähä solikalla osaan keulia ja vetää paska rinkiäCool
oon kokeillu niin vanhan mallin SM solikan jalkatapit saa myös taka-akselin sivuille takahaarukkaan kuhan on tarpeeks leviä taka-akseli ja siihe jalat ja seisomala keulimaan
Keulaa menee tapeilla joku 70metriä ja jalat maassa oon keulinu 2km. tosin on kyllä vähän norrmaalia enemmän potkua pytyssä Nauru mutta onnistuu se vakiollakin Smoke