Soliferia

Täysversio: Paras ilmanputsari
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2
Musta paras on omatekonen putsari, perusteita tulee tässä: hinta ja suodatusteho
oma tekemä on aina paras ja halvin
samat kuin edellisilläNauru
Kyllä se oma tekemä on paras, itsellä on vakioputsarin sisällä hyvin hengittävää vaahtomuovia ja aivan helvetin hyvin toimii säätösuuttimen kanssa!
Jos on vähän poropeukalo ,värkeistä on puute ja rahaa löytyy ylimäärästä niin kallistun kyllä pipercrossin puoleen Nauru
No harvemmilta löytyy "ylimäärästä" rahaa!!
Mä sanoisin kyllä että vakioputsari, vaikka vakio "suodatinpanoksen" suodatuskyky on aika heikko... Vai mitä muut on mieltä?

Mites lasketaanko powerfilter, johon on kiedottu vaahtomuovia metalliverkon ympärille poweriksi vai omatekemäksi, vaiko siihen väliin?
siihen väliin, kai
Non Stop kirjoitti:Mä sanoisin kyllä että vakioputsari, vaikka vakio "suodatinpanoksen" suodatuskyky on aika heikko... Vai mitä muut on mieltä?

Ei heikko vaan aivan olematon. Mokoma reikämuovi mitän suodata. Mulla on teboilin 2t-öljypurkista ja vaahtomuovista tehty putsari, mikä hengittää yhtähyvin kun power filter, mutta suodattaa paljon paremmin. N.2cm paksu vaahtomuovi takaa erinomaisen suodatuskyvyn. Lisäksi imuäänet on melko vaimeat.
ite tein pienestä maalaustelan vaahtomuovitelasta ja litran pesuainepullon lapsilukkokorkin sisäosasta suodattimen.sopii vakioputsarin sisään ja hengittää hyvin.
Tulee pihatiekin varmaan samalla imuroitua.
Omatekoinen halvin ja paras
Kyllä se omatekoinen on paras ja tehokkain.
Omatekele varmaanki paras. Tossa ite tehty putsari aksussa ---> http://www.motot.net/galleria/g59942_vesipyssy
tein sukasta ja vaahtomuovista toimi hyvin siihen asti ku veti sukan imuaukon eteen ja sammu
Sivut: 1 2