Soliferia

Täysversio: Kuinka paljon Soliferillasi on ajettu?
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Keskustelua aiheesta. Omalla on ajettu täydellinen perusremotti mukaan lukien noin 10200 km. Rempan jälkeen noin 4000 km.
Solkun mittarissa on liian vähän nollia, kun se näyttää vain 9999km asti kunnes menee ympäri. (Esim. Pvn mittari näyttää 99999km asti, niin sitä ei ihan heti ympäri ajettakkaan). Tuo 10 000km tulee täyteen muutamassa vuodessa, mikäli on käyttömopona tai muuten vaan ahkerassa käytössä.

Oman Solkun alkuperäinen mittari on jämähtänyt pakoilleen. Viime syksynä ostin siihen tarvikemittarin, joka niin ikään loppuu 9999.
Siinä mittarissa on tällä hetkellä 2400km, sen verran olen siis sillä ajanut vähän reilun vuoden aikana. (aivan alussa mittaria ei tietenkään ollut)
mittari on ollut koko ajan toiminnassa kun se on Solkussa ollut. (paitsi kerran katkesi pyörittäjästä sakara)
Ei mitään tietoo mutta voin melkein varmasti sanoa että monia tuhansia kilometrejä ja suurin osa vielä edessä
En tiie ku ostaessa ei ollu mittarii
edit: Pöh, kylläpäs olin kirjoittanut paskaa. Solikallani on ajettu tällä hetkellä 39500km.
mittarin mukaan reilut 7000 mutta ei siitä tiedä pitääkö se paikkaansa..
sm soliferilla ajettu 30 000km-40 000km miusta solifereista ei oo tietoo
Omasta Soliferistani en osaa sanoa ajomäärää ,mutta vuoden aikana tuli ajeltua n. 3500km ilman ongelmia Hymy

Omalla Suzuki PV:lläni on jo reilu 47 000 mittarissa Nauru
Solikallani on ajettu vain 6250km, joista itse olen ajanut n.2000-3000km.
Solikalla (Export) on rullattu vähän päälle 10700 km
Suzuki PV:llä noin 20300 km.