Soliferia

Täysversio: Soliferisi ostopaikka
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2
Kerroppa mistä soliferisi on ostettu, ja minkä hintainen se oli. Omani on hommattu varpaisjärveltä 400¤ Smoke
Oma on ostettu reilu vuosi sitten Kärsämäeltä 400¤
Omani on ostettu Lapinlahdelta n.2000 markalla.
Faijan mukaan taisi olla klaukkalasta uutena silloin 1975, maksoi 1400mk.
oman sm soliferin sain enolta joka oli saanut sen uutena vuonna 1982
sain papalta ilmaiseksi, kun pappa sai synttärilahjaksi skootterin Smoke
Lieksasta ostettiin solikka gt, on rekisterissä ja hinta oli 570e Mosh
Omani sain enoltani ,koska häneltä oli innostus lopahtanut. Kone oli levällään. Itse moposta ei tarvinnut maksaa mitään ,koska eno luuli olevan aivan paskana ,esim. sähköt olisi paskana ,mäntä hakkaa tulppaan ,vaihteet ei mene päälle jne. Sähköt oli kytketty väärin ,tulppa oli liian pitkällä kierteellä ja vaihteisto kasattu väärin Hymy

Enolla oli ollut mettämopona ,kiinni oli kuitenkin Autisa 65cc JPC + kansi ,moottorisahan kassu ja jonkunsortin "tehoputki"

Ennen minulle tuloa oli toiminnassa ollessani n.7-8 vuotias. Tuntui aika hurjalta istua tankin päällä enon kyydissä siinä iässä Nauru
Me ostettiin melkein 5 vuotta sitten meiän 2 solikkaa, maksoivat huimat 160€, tosin toiseen ei ollu kaikkia osia.
Trialista pulitin massiiviset 100 euroa ja SMästä überaljon, noin 60¤. Molemmat tuli ostettua tutuilta.
Lauttakylän koneesta faija oli kipassu vuonna 77. Sinänsä hyvin kun parivuotta sitten haettiin varaosia siihen, oli sama myyjä ketä sen myi vuonna 77 Nauru
Serkulta sain, enkä vielä ainakaan ole mitään maksanut. Hymy Serkku oli sen taas saanut kummisedältäni, jonka mökin takana solle oli maannut ~10 vuotta. Siitä puuttui hyvin paljon osaa, niin ei hänen mielenkiinto riittänyt ja antoi pois.
Halvemmaksi olisi kyllä tullut ostaa aihio jostain muualta, kun käyttökelpoista osaa oli vain runko, kone, takahaarukka, ja takavanne kumeineen. Nauru
Itse ostin mikkelistä jostain mopedi liikest makso 700¤ paperit ja ihan alkuperainen kuin uusi.
omani ostin ( isä osti ), V-74 , Solifer 4 speed , Turusta ,Antin pyörastä. tais olla jotain 800 mk. en ole ihan varma. mutta uutena ostettiiin , ja on nyt " avattuna pöydällä".
Tarttis varmaan uuden moottorin.
niin , korjauksena , että toi ostovuosi oli -72 eikä 74.
aika kuluu noppeesti.
Sivut: 1 2