Soliferia

Täysversio: Puristukset
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2
mitkä puristukset solikassasi on. Itelläni 7 k
Ei mitään tietoo
Taitaa olla vähän normaalia isommat, kun laskin tuota uutta kantta jotain 5-7mm. Vielä sitä voisi laskea 1,5mm, mutta taidan pelata varman päälle ja antaa tuon nyt olla rauhassa. Btw tuo kannentiiviste korottaa kantta niin voisiko sen korvata tiivistemassalla?
Tosimiehet ei käytä tiivistettä,kunhan kansi-ja sylinteripinnat ovat suorat ja sileät.
jerkkuli kirjoitti:Tosimiehet ei käytä tiivistettä,kunhan kansi-ja sylinteripinnat ovat suorat ja sileät.
Niin no minä haluankin pitää huolen, että se ei tosiaan vuoda sieltäHymy
Nytten kun on metrakit niin pitäis olla 1:11
popeta kirjoitti:Nytten kun on metrakit niin pitäis olla 1:11

Menee helposti yli mäen kuin mäen.?
Kyllä se ihan kivasti vääntää mutta on vielä sisäänajossa niin en oo vielä seoksia pistäny kohilleen. Saa nähdä miten oikeilla seoksilla menee.
Popeta! Onko 50cc metra? Mikä kaasari,putki ja välit?
on 50cc metra. kaasari on 16mm phbg dellorto, putki muffleri ja välit 13 ja 42
Sopiiko vakio Bing suoraan 50cc metraan, toisinsanoen onko kiinnitysreijät samalla leveydellä kuin alkuperäsessä pytyssä?

Tossa mun tarvike 50cc pytyssä reijät oli leveemmällä, kuin alkuperäsessä, niin vakio Bing ei sopinu ilman imukaulaa paikoilleen.
ei sovi bingi suoraan metraan kun on ne kiinnityspultit leveämmällä
Ei sitte kannata ahnehtia puristusten kanssa.. Aikoinaan oli Supersportissa Metrakitin 50cc pytty ja tosimatala kansi, niin laakerit paskoontu aika nopiaan..
Minä sain http://fi.wikipedia.org/wiki/Puristussuhde ohjeilla solikan puristussuhteeksi 15,7:1. Pitääköhän se paikkansa? Puristustilavuutena käytin 3,5 cm3, onko se väärä? Minulla on aika lailla saman verran laskettu kansikuin kuvassa: http://soliferia.parasiitti.org/wiki/ima...ekansi.jpg
Oho se puristustilavuus olikin suurinpiirtein 4,5 ei 3,5. Nyt se näyttää jo sopivampaa puristussuhdetta n. 12:1.
Sivut: 1 2