Soliferia

Täysversio: Vakiopytyn porauttaminen
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2
missä meinaat porauttaa?
esim moposport porauttaa seuraavaan ylikokoon halvalla,sen jälkeen maksaa aina 0.5mm erikseen! silloin 15v sitten tehtiin näin meisselillä isommat urat pyttyyn eli niiden oli pakko porata suoraan isompi reikä halvalla hinnalla...heh aika poikia oltiin.... no ei se meno ole vieläkään hidastunut.....
Itse olen koulussa metalli linjalla, siellä on pelit ja vehkeet.
Paras apu on alueesi puhelinluettelon keltaiset sivut. Etsi otsikoiden "moottorikorjaamoja" tai "koneistamoja" alta.
juu täällä lappeenrannassa on koneistamo lempinimeltään saimaan ohiporaus..... mopon pytyn ehkä antaisin porauttaa en muuta..... huonoja kokemuksia.
Toi oli aika hyvä!
Joo meinasin porauttaa solikan vakiopytyn 41mm nii pitääkö kanavia porailla ja mitenkähän toimis ton kaasarin kannsaa jä käykö se ---> http://www.moposport.fi:8080/workspace.c...code=02151

Ja pitääkö esim imukaula vaihtaa ?
Voisitteko kertoa 82 sm:än sylinterin imu ja pakoaukon vakio koot!
Pyydä edes nätitsi Evil or Very Mad Ei vaa, itselläni ei tietoa. Sori tää turha viesti mutta oli pakko Cool
jotain kunnioitusta jos kyselee jotain... ei tollaselle pikku p-skalle mitään kerro jos ei ees osaa kunnolla pyytääEvil or Very Mad
Samaa mieltä ! Evil or Very Mad

Asiallinen ja kohtelias käytös on kaiken A ja O Smoke
*...ttu, se Vantaalainen kusetus firma porasi jo -80 luvulla vituiks kaikki mopon pytyt, ja tekee sitä vieläkin!!! Ne vaan sananmukaisesti PORAA pytyn, ei hoonaa, muutaman minuutin ajon jälkeen aarporan terän jättämä korkea harja kuluu pois ja pytty on horo! Selittivät toimintaansa sillä että; "pora tekeen niin hienon jäljen, että hoonausta ei tarvita"!!!
Sinne vaan pytyt pilattavaksi!
Minä en kusekkaan siihen suuntaan.
Kumma että kukaan ei oo vieny toimintaa kuluttaja-asiamiehelle.
Joo voi kyllä vähän ketuttaa jos siitä noin 30¤? maksaa paskasta tuloksesta ..Smoke
Veit varmaan takasi?Twisted Evil
Sivut: 1 2