Soliferia

Täysversio: Nyt loppui laiskottelu!
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Nyt kun meikäläiselläkin jo alkoi joululoma, kerkeän viimeinkin tekemään Soliferiaan kauan kaivattuja päivityksiä. Tässä suurimmat luvassa olevat muutokset tärkeysjärjestyksessä:

1.) Solifer-mallien tiedot kerralla kuntoon!
2.) Lisätään sivustolle loput puuttuvat artikkelit (jutut sytytyksen ajoituksesta, mopon kustomoinnista yms.)
3.) Linkkisivu takaisin!
4.) Lisätään sivustolle Videot-sivu, jonne kerätään käyttäjien minulle lähettämiä videopätkiä

Lisää saa toki toivoa Hymy Katson sitten miten ne ovat meikäläisen taidoilla toteutettavissa.
piibii kirjoitti:Nyt kun meikäläiselläkin jo alkoi joululoma, kerkeän viimeinkin tekemään Soliferiaan kauan kaivattuja päivityksiä. Tässä suurimmat luvassa olevat muutokset tärkeysjärjestyksessä:

1.) Solifer-mallien tiedot kerralla kuntoon!
2.) Lisätään sivustolle loput puuttuvat artikkelit (jutut sytytyksen ajoituksesta, mopon kustomoinnista yms.)
3.) Linkkisivu takaisin!
4.) Lisätään sivustolle Videot-sivu, jonne kerätään käyttäjien minulle lähettämiä videopätkiä

Lisää saa toki toivoa Hymy Katson sitten miten ne ovat meikäläisen taidoilla toteutettavissa.

Voin lähettää sulle Thermomat ja Express koneella olevien Exporttien teknisiä tietoja Skannattuna Veterraanimopedit kirjasta jos tarvit.
Kiitos tarjouksesta, mutta ei tarvitse enää Hymy Noita teknisten tietojen skanneja kun on lähetelty sähköpostiini jo siinä määrin, että enköhän jo niiden avulla saa nuo sivulla olevat taulukot kuntoon.
piibii kirjoitti:Kiitos tarjouksesta, mutta ei tarvitse enää Hymy Noita teknisten tietojen skanneja kun on lähetelty sähköpostiini jo siinä määrin, että enköhän jo niiden avulla saa nuo sivulla olevat taulukot kuntoon.

Joo no hyvä jos jos tiedot löytyy.
Mulla on koneella jotain solifereiden vanhoja mainoksia jos tarviit.
Pistä vaan tulemaan!
mulla on yhen solifer minicross mainos jota ei ole täällä.. pistänkö tulemaan?
Joo pistin tulemaan. Perkele että oli säätäminen kun ei meinannut millään hyväksyä noita liite tiedostoiksi.
JarBa kirjoitti:mulla on yhen solifer minicross mainos jota ei ole täällä.. pistänkö tulemaan?
Pistä vaan!
tuliko se?
Ei näy ainakaan vielä.