Soliferia

Täysversio: Tomos se vaan kestää!
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2 3
jos pytty on viilattu kierros pytyksi niin ei siinä ole kai sitten kauheasti alavääntöäNauru
Ei ole todellakaan mikään kierrospytty! Pakoa on levennetty vain hivenen sivuille ja imua levennetty ja korotettu hieman. Minä en ole sitä viilannut vaan edellinen omistaja. Imua olen vaan siistinyt, kun oli niin epätäsaisesti viilattu...
aa no toi selvensi asiaaCool joskus asiat riippuu kaikkien pienten asioitten yhteen summastaRolling Eyes
No tulipa tehtyä solkkuun uusi täysin portaaton imukaula SHA:lle. 85 suutin ja powerfiltteri kiinni, niin voimaahan on peräti ruhtinaallisesti. Enemmän on kyllä kierroshenkisempi, kun sen "neitsytpytyn" kanssa, mutta eipä haittaa kun nyt on 5 vaihetta. Kulkee sen 65km/h 12-35 väleillä melko kevyesti ja kiihtyy hyvin, kunhan vaan kunnolla kierrättää. Ei tosin kierrä sen enempää, kuin viilaamattomana, mutta tehot on enemmän ylhäällä. Tarkoitus olis pistää esim 13-37 tai 38 välit.

Tosiaan mitä tästä opimme? No sen, että imupuolella olevat portaat vähentävät tehoa TODELLA merkittävästi. Isonkin kaasarin hyöty häviää, jos imukaula on tehty mitensattuu ajatelematta virtauksia.
Sori vähä of tropikki mut en kehannu uuttakaan alottaaNaughty

Mitäs olette mieltä kannattasko mun ostaan solle joka maksaa 150¤ ??Smoke Mukaan mitä kuvassa ei oo nii tulee kaasri uusilla sisuksilla ja tarakka sekä pytty porattu vasta.
tunskamies kirjoitti:Ja tässä kuva

Mitenkäs pakoputki? Tuleeko mukaan? Ainakin vakio maksaa voimakoneella yht. n.135 euroa. Kyllähän tuo aika hyvältä vaikuttais, ja hommiakin olisi vähäksi aikaa.
eikös tuossa ole jo yläkautta tuleva musta pakoputki? voimakoneella 45 erkkiä ja minäkin rupean niitä pian tehtailemaan...niijoo änkkäri erikseen mutta niitä on maailma täynnä koska ne ei oo ruostunu niinkuin alkukäyrät
Specialisti kirjoitti:No tulipa tehtyä solkkuun uusi täysin portaaton imukaula SHA:lle. 85 suutin ja powerfiltteri kiinni, niin voimaahan on peräti ruhtinaallisesti. Enemmän on kyllä kierroshenkisempi, kun sen "neitsytpytyn" kanssa, mutta eipä haittaa kun nyt on 5 vaihetta. Kulkee sen 65km/h 12-35 väleillä melko kevyesti ja kiihtyy hyvin, kunhan vaan kunnolla kierrättää. Ei tosin kierrä sen enempää, kuin viilaamattomana, mutta tehot on enemmän ylhäällä. Tarkoitus olis pistää esim 13-37 tai 38 välit.

Tosiaan mitä tästä opimme? No sen, että imupuolella olevat portaat vähentävät tehoa TODELLA merkittävästi. Isonkin kaasarin hyöty häviää, jos imukaula on tehty mitensattuu ajatelematta virtauksia.

Voisitkohan kertoilla, miten imukaulan valmistit? Tekisin itsekin sellaisen härdellin, kun tuntuu tuo Tuntsan imuniskasta muokattu kuristavan vähän tuota kaasaria... (Sisähalkaisija esim. jtn 13.89999999 mm!) Hymy
Tein sen yhestä kaulasta mikä tuli varaosamopon mukana. Sekin on sisähalkaisijaltaan jotain päälle 13mm, mutta siinä ei ole mitään portaita.
Jossakin joku totesi, että tomos käy vaikka hammastahnalla, näyttäis olevan totta http://youtube.com/watch?v=wYy8oyjUEFc Onko Specialisti vastuussa tuosta videosta, mopo ainaki samannäköinen.
Takkuiliko sulla specialisti tuon solikan käynti kun oli tuota kiisseliä seassa? ainakin oma mopo ei toimi kunnolla, jos siinä on vähäänkään sitä kiisseliä bensan seassa....
Kiisseliä? Nauru Tosiaan mun laittama pätkähän tuo on. Kyllähän tuo pelasi tiisselillä oikein hyvin. En kyllä meinaa ottaa tavaksi sillä ajelua. Nauru Tuo video on näköjään osoittautunut suosituksi. Mun katsotuin video näköjään. Cool Millähän seuraavaksi koittaisi Tomosta käytellä?Naughty
kokeile denaturoidulla alkoholillaNaughtymutta tuonne youtubeen kyllöä kirjoitellaan aivan v-mäisiä kommentteja tuon videon kommenteissa on kyllä aika hauskoja ja tökeröitä: http://www.youtube.com/watch?v=tKnDtB6R6JU
Rc-auton nitrometanolia vaan tankkiin, hapettavaa ja korkea oktaaniluku. En tiedä paljonko bensan sekaan, raakana ei toimi. Öljyä valmiina, tarkoitettu 2-tahti moottoreihin. Säätösuutinta tarvii laittaa isommalle, ettei mene seos laihalle.
Saa lähimmästä rc-liikkeestä, posti ei ainakaan toimita, matkahuollosta en tiedä.
Pirun kallista vaan, 10e litra. Autoon(ei lennokkiin) tarkoitettu aine varmaan sopivampaa.

Ainoastaan noulifeteinit jaksaa kommentoida juutuupiin, jutut mesetasoa.
Nojoo oon kuullu et tomos kestää niin se kestääkin minulla on laskettu kansi vähän viiltattu imukaula ja pidemmät välit ja 74solifer sm ja alkuperäinen mäntä männänrenkaita vaihdettu vaan että kestävää tekoo täytyy myöntää
Sivut: 1 2 3