Soliferia

Täysversio: Ongelmia McScatterilla?
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2 3
Tilasin solikkaani osia McScatterilta ja kolmisen viikkoa odottelin että osat tulisivat, mutta ei kuulunu mitään. Puheluihin eikä sähköposteihin ei vastata. Onkohan pulju menny konkurssiin vai mikäköhän mättää? Menee Solifer projektini päin mäntyjä ja pitkittyy ikävästi, kun ei osia kuulu. Meni hintavertaiutkin ihan hukkaan kun suunnittelin että osan osista tilaan voimakoneelta ja loput täältä scatterilta. Voimakoneelta osat tuli hienosti perille. Nyt varmaan joutuu tilaamaan sieltä vielä toisenkin paketin kun ei scatterilta kuulu mitään. Harmittaa kun nyt joutuu makseleen ylimääräisiä postimaksuja. Voisivat edes sivuillaan ilmoittaa jos ovat menneet konkkaan.
älä huolestu mie laitoin 3 sähköpostia sinne meni kuukaisi ei vastausta!
soitin ja suurin piirtein seitsemännella kerralla vastasivat.... loppu tulos oli ei ole... ja tilasivat tavaran ,mut soittivat viikon päästä perään etteivät saa. eli mie annan kanssa negatiivisen palautteen scatterista.

voimakone,kaasalainen ja moposport ovat toimineet 100%
ai en ole ainoa joka ei saa paska-skatterilta mitään.
Kerran oon sieltä minäkin ostanut ja toista kertaa ei tuu!
Mulla taas on menny kaupat tosi hyvin scatterin kanssa. Aina on soitettu jos jotain ei ole ollut, tai onkin ollut erilainen kuin nettikaupassa. Viimeks kun tilasin, niin jäi kyllä uupumaan kaasuvaijeri ja öljysukkaa. En mitään soitellut tai mailaillut, kun hinta kuitenkin oli oikea. Kumma juttu että toisilla on mennyt tilaukset ihan täydellisesti ja toisilla ihan persiilleen. Hymy
mulla on kans tilaus viipyny yli viikon... ja viimeksi kesti yli kaks viikkoo. voimakoneelta tuli kahessa päivässä osat
mä tilasin 2 pakettia. ensimmäisen 14 ja toisen 18 elokuuta. ensimmäinen paketti tuli puutteellisena 12 tätä kuuta(muutaman kyselyn jälkeen(kysymyksiin ei vastattu)) ja lähetin LISÄÄ kysymyksiä skatterille puuttuvista osista ja toisesta paketista. ei oo kuulunu yhtään mitään...


suoranaisesti ottaa päähän ja pahasti...Smoke
nalleolut kirjoitti:älä huolestu mie laitoin 3 sähköpostia sinne meni kuukaisi ei vastausta!
soitin ja suurin piirtein seitsemännella kerralla vastasivat.... loppu tulos oli ei ole... ja tilasivat tavaran ,mut soittivat viikon päästä perään etteivät saa. eli mie annan kanssa negatiivisen palautteen scatterista.

voimakone,kaasalainen ja moposport ovat toimineet 100%

mulla taas on moposportin tilauksessa kestäny jo reilut 3 viikkoo ja oon yrittäny soittaa useammanki kerran mutta ei oo kukaan vastannu
Mulla ei ole pahaa sanottavaa scatterista, usein olen tilannut, ja hyvin on toiminut aina. Tuo on kyllä ärsyttävää jollei maileihin vastata, voimakone ja Kaasalainen kyllä vastaa hyvin kyselyihin.
Voimakone on nopea ja varma toimittaja!
mutta jotku osat on pirun kalliita
Tilasin "shattering" Scatterilta Exportiini takavalon muovin,tankin kromilistan tarran ja Cometiini "Sport"-tarran tankin päälle ja nopeesti tuli,puolitoista pvää! Kromilistan tarra tosin oli liian pieni ja väärä teksti - mm.Thermomatia ei mainittu - mutta se ei vältt. ole firman vika,onhan niitä voinut olla erilaisia kuin -68-mallini,onhan? Vai onko? - Kuinka monella tavalla olet nähnyt kirjoitettavan väärin "ÖGLAND" (tässä yksi!Hymy?
-------------------------------------------------------------------------
Comet Sport Swing 1964,Solifer Export Thermomat 1968,Vespa Primavera 1973, Transit 100 1975,Honda PX 50 1985
Joo, jos ei ole kiire osien kanssa niin voipi tuolta tilailla, minun kohdalla toimitusajat ovat olleet 2-3 vk...
Oikeat tavarat on kyllä aina tullu.
Muista isommista liikkeistä (EMC ja Moposport) osat ovat tulleet aina viikon sisällä.
Pienempien liikkeiden kuten Voimakoneen ja Kaasalaisen tilaukset ovat tulleet kaikkein nopeiten (max. 3 arkipäivää)

Soittaessa ainoastaan Scatterille saa yrittää monta kertaa ennen kuin vastataan.
Mulla ei oo ollu mitään pahaa sanottavaa, tullut usein tilattua. Kerran solikkaan ja jtn 5 kertaa derbiin. Aina tullut kahdenviikon sisällä ja kerran puuttui osia ja silloinkin soitettiin että tälläinen ja tälläinen osa puuttu. Sain vielä kalliimman takakumin halvemman hinnalla kun halvempaa ei ollut hyllyssä.
Ei ongelmia. Minusta aika nopea toimitus kun tilasin tiistaina ja oli paketti postissa jo perjantaina. Voimakone on silti parempi jo valikoimaltaankin.
Sivut: 1 2 3