Ehdin jo suihkutella Solikkani pakokäyrän mustalla kuumankestomaalilla jonka luvataan kestävän 650 astetta. Ajattelin vasta jälkeenpäin että pakokäyrähän taitaa kuumeta aika koviin lukemiin, mutta yltääköhän se tuohon 650 asteeseen? Onko kellään tietoa?
Siitä juuresta harmaantuu, mutta muuten pysyy ihan hyvin. Itse käytin ihan 600 Mastonia.
Niin, kyllähän ne maalit kuumuutta kestää. Mutta öljyt,bensat ynnä muut moposta irtoavat nesteet onkin toinen asia. Semmosta kuumankestomaalia ei ole vielä vastaan tullu mikä näitä kestäs.
speed90 kirjoitti:Niin, kyllähän ne maalit kuumuutta kestää. Mutta öljyt,bensat ynnä muut moposta irtoavat nesteet onkin toinen asia. Semmosta kuumankestomaalia ei ole vielä vastaan tullu mikä näitä kestäs.
kyllä minulla on kuumakestomaalilla maalattut magneeton- ja kytkinkopat on hyvin kestänyt bensaa ja öljyä
Hurricane-89 kirjoitti:yltääköhän se tuohon 650 asteeseen? Onko kellään tietoa?
Ei todellakaan yllä!
Itellä mopossa sekä pärrässä kestäny mastonin kuumankesto spray ihan hyvin.
Minkähän merkkistä maalia popeta käyttää? Kolmet tomoksen lohkot pitäs maalata
Minäpä etuilen
VHT universal aluminium,siinä on hyvin vähän hohtoa.
Eikä liukene bensaan jos paistaa lohkot uunissa,purkissa ohjeet.
solifer kirjoitti:Minäpä etuilen VHT universal aluminium,siinä on hyvin vähän hohtoa.
Eikä liukene bensaan jos paistaa lohkot uunissa,purkissa ohjeet.
Kiitos vinkistä, minunki pitäisi yhdet tomoksen lohkot maalata.
Mitäs luulette, kestääkö Mastonin perus hopea imukaulassa, kun sitä on hyllyssä, vai pitäiskö ostaa kuumakesto hopeata?
speed90 kirjoitti:Minkähän merkkistä maalia popeta käyttää? Kolmet tomoksen lohkot pitäs maalata
mää maalasin ne kopat mastonin mustalla kuumakesto maalilla. Unohtiin vaan kuumentaa kopat kuivumisen jälkeen mutta hyvin on pysynyt.
Vähän offtopic, mutta kestäisiköhän miten hyvin tuo metal polish tuossa magneeton koppassa ja kytkinkoppassa? Siis tuo metal polish on sellasta einetta joka saa aikaan kromisen pinnan.