Soliferia

Täysversio: Voisiko joku auttaa
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Hei olen yrittänyt myydä soliferia 2-vaihteinen automaattia 1976 mallista runkotankkinen.Mopo on siisti,ajokuntoinen,ei viritetty ja osat kaikki paikoillaan.Hintaa olen pyytänyt 1000 euroa.Mielestäni se ei ole liikaa koska olen seuranut huutunetistä mitä nämä maksaa osina myytynä.Uusien osien hintoja olen myös seuranut.Tuntuu jotenkin oudolta että kun olen katsonut yuo tubesta ja netistä videoita harrastajista tälläkin palstalla niin olen tullut siihen tulokseen että harrastajat ovat hyvää ja ystävällisiä yhteishenkisiä ihmisiä.Te teette todella siistejä ja hyviä entisöintejä olen seurannut niitä noin viisivuotta melkein joka päivä.Eikö niin sanottua runkotankkista mopoa  kukaan harrasta tai arvosta ollenkaan.On ihmeellistä että ihmiset haluaisivat maksaa korkeintaan vain ehkä 300 euroa ehjästä moposta joka on ajokuntoinen.Eikö kukaan täällä soliferiassakaan harrasta runkotankki mallia.Pitääkö aina olla sm tai läskitankki tai vanhempi että voi kuulua porukkaan.Itselläni olisi tilalle tarvetta muiden harrastusten takia.En halua kuitenkaan myydä mopoa sellaiseksi että ehjä mopo purettaisiin osiksi erilleen myytävänä,jotta rahaa saisi ehkä enemmän kuin ehjänä.Vaihtoa olen ehdottanut viimeksi kun kirjoitin.Vaihtokohde voisi olla Mazda CB korinen 626 1979 joko ht tai sedan mallinen.
Paineilmakuivain toimiva kiinnostaisi myös vaihtokohteena. Kertokaa toki mielipiteitänne olenko vain liikaa euroja pyytävä harrastaja.
Kyse on kuitenkin harrastepelistä joka on mukava ajaa kun on hieno kesäpäivä.Näitä löytyy vielä alkuperäisiä muutama jos joku haluaisi ostaa.
Tere, se on kysynnän ja tarjonnan laki. 500€ nii varmaan lähtee.