Soliferia

Täysversio: Solifer sm trial
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Pitäs lähteä käyttään tuo mopedi konttorilla ja haluaisin vielä tietää varmuudella onko tuossa mallissa ollut uutena jarruvalon katkaisia ja nopeusmittari? Joissain esitekuvissa oon nähnyt mittarin paikallaan. Tuulilasi 6/79 lehden testissä oli maininta että jarruvalo ja mittari on jätetty pois. Ja ilmeisesti 6/80 TM vertailussakin. Onko näihin nyt uskominen?
Moi.
Mulla on vuoden 1979 myynti-esite, sen kuvissa mopossa ei ole mittaria mutta jarruvalon kytkin hiukan arvelluttaa
koska kuvissa siinä kohtaan missä kytkin olisi ,on iso kivi edessä koska kuva otettu maastossa.
Nähtävästi kytkintä ei kuulu olla koska mopo tarkoitettu maasto-ajoon.
(28.11.2018, 20:04)tomos4g kirjoitti: [ -> ]Moi.
Mulla on vuoden 1979 myynti-esite, sen kuvissa mopossa ei ole mittaria mutta jarruvalon kytkin hiukan arvelluttaa
koska kuvissa siinä kohtaan missä kytkin olisi ,on iso kivi edessä koska kuva otettu maastossa.
Nähtävästi kytkintä ei kuulu olla koska mopo tarkoitettu maasto-ajoon.

Tuossa tutkin ja ei siinä kyllä semmosta kunnon paikkaa ole jarruvalokatkaisialle, ainakaan samanlaista kun samainkäisessä sm mallissa. Itekki sitä esitettä netistä kahtelin. Parissa kuvassa näkyy mittari paikallaan, mutta voi olla vaan mainoskuviin ruuvattu paikalleen. Pitää koittaa neuvotella katsastusmiehen kans Hymy

Selasin vielä kaikki trialin kuvat netistä läpi, mutta ei missään näkyny jarruvalokatkaisiaa. Mittarille tuli pyörittäjä paikalleen että valmius on jos se välttämättä vaaditaan.
Ei ole mittaria eikä jarruvaloa
Jarruvaloa ei ole, eikä mittaria vakiona. Lisävarusteena sai mittarin ostaa, jos oli tarvetta. Mulla on Trialissa mittari ja tavarateline lisävarusteena.