Soliferia

Täysversio: VOI POISTAA
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Laitetaas nyt tännekin epätoivoinen ostoilmoitus.

Eli tuollainen keltamusta solifer suzuki S eli banaanisuitsa kaipailee pakoputken puoleista keltaista sivukatetta.
Vasemmalle puolelle noita olis omas varastos useampikin mutta oikealle puolelle ei yhtään.

Myös muuta ässän osaa voi tarjota, ainakin alkuperäinen ilmansuodatinkotelo on hakusessa.

Vaasassa tarve, yv tavoittaa.
Näyttää tämänkin mopomallin osat kadonneen kuin pieru saharaan.
Minkähän mopon seuraavaksi hommais johon sais osia?
Hei,
Itsellä oli sama ongelma. Solifer TS-50S:ssä on täysin samanmuotoiset katteet, mutta ne ovat punaiset. Niitä voi sitten maalata oikeanvärisiksi. Ostin muistaakseni katteen moposportilta.
Oikean keltaisen värin löytäminen on pieni haaste, koska maalauksen jälkeen valo ei enää läpäise muovin kuten alkuperäisessä.
Joo on mulla tuos punaiset jotka joku jo maalannut keltaiseksi mutta väri on liian "sinapinkeltainen".
Haluaisin alkuperäisen katteen koska muovissa ei vaan maalit pysy oli sitten millainen pohjuste alla mutta pitänee laittaa nuo maalatut koska mopo alkaa muuten olla valmis.

Myös muut osat tuohon mopomalliin on kiven alla, ilmansuodatinkotelo sekä kahvanrungot on samat kun suzuki S1 mallissa joita näkee enemmän purettuna mutta eipä noitakaan osia ole löytynyt vaikka nettiä selataan päivittäin ja rompetoreja on kierretty.
Mulla on kyllä värit pysyneet jo 3 vuotta. Katteen täytyy muistaakseni puhdistaa kunnolla muovipesuaineella ennen maalausta. Itse vein ammattilaiselle maalattavaksi.