Soliferia

Täysversio: Ideal keulan kasaus
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Terve, entiiä kehtaako tämmöstä asiaa kysyä. Mutta ollut pitempään tuossa tuommonen idealin keula levällään ja en muista enää mihin paikoille kaikki osat ja jouset tulee Embarassed  Räjäytyskuvaa koitin tutkia, mutta kaikkia osia ei näkynyt sieläkään. Jos joku ystävällinen vois kertoa tuo nii sais keulan kasaan. https://aijaa.com/u59qxX
Kylläpä tais olla niin tyhmä kysymys ettei kukaan kehtaa vastata. Varmaanki sitte nuo lyhyet jouset tulee liukuputkien pohjalle, sitten vastinrenkaat ja mutterit päälle. Lopuksi pudottaa pitkät jouset sisään. Ja nuo kartiomallin jouset oli varmaan alaputkien sisältä.
[attachment=1705]
(10.06.2018, 19:37)Solifer Trial -78 kirjoitti: [ -> ]Kylläpä tais olla niin tyhmä kysymys ettei kukaan kehtaa vastata. Varmaanki sitte nuo lyhyet jouset tulee liukuputkien pohjalle, sitten vastinrenkaat ja mutterit päälle. Lopuksi pudottaa pitkät jouset sisään. Ja nuo kartiomallin jouset oli varmaan alaputkien sisältä.

Moi. Ei mikään niin tyhmä kysymys, mut tääl on aika hiljaista. Otin kyl päivällä jo kuvan ,  en vaan kerennyt laittaa. Noista kartion mallisista en tiedä mitään- Mut tässä se kuva minkä otin mun puretuista jousista:
Eli ihan oikein päättelit.
Kyllä, joo piti koittaa muistella miten ne oli. Tuossa mun kuvassa on nuo kaksi muuta pientä jousta, jotka vähä kapenee toisesta päästä. Hämärä muistikuva on että ne ois ollu alaputkien pohjalta. Voikohan tässä trial mallin keulassa olla jatkeena vielä semmosetki?
(10.06.2018, 23:08)Solifer Trial -78 kirjoitti: [ -> ]Kyllä, joo piti koittaa muistella miten ne oli. Tuossa mun kuvassa on nuo kaksi muuta pientä jousta, jotka vähä kapenee toisesta päästä. Hämärä muistikuva on että ne ois ollu alaputkien pohjalta. Voikohan tässä trial mallin keulassa olla jatkeena vielä 
Laita vaan, jos saat sen mutterin kiinni. Itsellä noita toisia jousia ei oo ollut.Tosin ei mul oo ollutkaan kun kaksi Idealin keulaa .
Vielä hakis paikkaa tuollanen yks ohut rikka, missä välissä tuo ois voinu olla? Kuvassa alimpana.. https://aijaa.com/P4rIHT

Nuo kartiojouset pudotan alaputkien pohjalle, muuta paikkaa niille en keksi..