Soliferia

Täysversio: Solikan mittarinpyörittäjä
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2
Mittarin pyörittäjä hajos ja pitäis saada tietoo siitä,että minkä merkkisellä navalla tuo vuoden -81 solikka on?
Onko se crimecan,leleun vai maillardin navalla?
Henkka86 kirjoitti:Mittarin pyörittäjä hajos ja pitäis saada tietoo siitä,että minkä merkkisellä navalla tuo vuoden -81 solikka on?
Onko se crimecan,leleun vai maillardin navalla?

Väittäisin että maillardin mutta ihan varmaksi en mene sanomaan. Tietääkseni Leleun napaa ei ole ollut solikoissa vaan tuntureissa. En tiedä edes saako mittarinpyörittäjää enää tohon maillardin napaan.
Henkka86 kirjoitti:Kävisköhän joku näistä --> http://tmi-janikaasalainen.com/advanced_...py%F6ritin

http://www.mc-scatter.com/catalog/advanc...0c4b8a19d0

Kannattaa soitella ja varmistaa ettei tule tilattua väärää osaa!
Mulla on kans mittarin pyöritin ja itse mittarikin sökönä. Pitäis josksu varmaan pistää kuntoon.
Kuuluuko mittarinpyörittimen pyöriä renkaan mukana jos vaijeri on irti?
mulla näin tapahtuu solikassa.

ei ole paljon kokemusta näistä mittari asioista. Naughty
ei sen pitäs, sen pitäs olla jotenkii kahlittu ja sen sisä osan vaa pitäs pyöriä siel.

Mulal itellä tahto vaan nuo pyörittimet mennä paskaksi turhan tiuhaan ja vaijereitakin paukku kiitettävästi niin ja lopuksi kun mittarikin lensi tiellä totesin että ei sillä mitään tee Nauru
Mun solikassa pyörii kanssa se vaijerinpyörittäjä renkaan mukana, enkä ymmärrä miten sen kuulus olla. Nippusiteillä sitten laitoin vähän ettei se vaijeri lähe kiertyyn siihen akselin ympärille.
mullakin hajosi pyörittäjä ja en ole vaihtanut koska en minäkään tiedä mikä se navan merkki on. :S nyt käytän sigma digi mittaria Razz
Se pyöritin kiristetään ohuella muttereilla kiinni.
Mie hommasin soliferiin uuden pyörittäjän tuolta moposopista ja se kävi siihen suoraan mutta kun kokeiltiin sitä ajossa niin mittarin viisari pysyy vaan nollassa... olisko vaijerissa vika vai itse mittarissa?? Varaston seinällä olis mittarinvaijeri mutta en ole vielä perehtyny asiaan Wink
Juhis-93 kirjoitti:Mie hommasin soliferiin uuden pyörittäjän tuolta moposopista ja se kävi siihen suoraan mutta kun kokeiltiin sitä ajossa niin mittarin viisari pysyy vaan nollassa... olisko vaijerissa vika vai itse mittarissa?? Varaston seinällä olis mittarinvaijeri mutta en ole vielä perehtyny asiaan Wink

Saattaa olla mittari jumissa jos se ei ole ollu käytössä pitkään aikaan.
Jos se se vaijeri on siellä seinällä niin laita paikolleen,katsoppa kun pyörität etupyörää että toimiiko se pyöritin.
Mittari voi kyllä olla jumissa,siis neula.
Mulla on Sollessa Hopperin mittarinpyörittäjä.. Auton kilometri on mopolla 1,2km. Onko Emc:ltä saatava mittarinpyörittäjä Maillardin napaan sopivampi?
mulla exportissa pyörii myös se mittarin pyörittäjä vanteen mukana. mut miulla on semmonen käsitys että se pysyy siinä etu keskiössä kiinnni sellasilla holkeillaConfused
Sivut: 1 2